وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ساندویچ پنل

با پیشرفت روز افزون در صنعت کم کم راه و روش تولید سنتی جای خود را به روشهای صنعتی داده است و در حال حاضر تمامی معماران و سازندگان به دنبال راهی هستند که هم راحتی کار و هم صرفه جویی در هزینه را در بر داشته باشد. به همین دلیل روی به استفاده از ساندویچ پانل به جای مصالح ساختمانی آورده اند. ساندویچ پانل دارای دولایه می باشد که درون این دولایه فومی عایق قرار دارد و جهت استفاده در موارد گوناگون به کار می رود. به جز ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل پلی یورتان که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد از کاربرد های مهمی که ساندویچ پانل ها دارند ساندویچ پانل های پلاستی سول می باشد. استفاده از ساندویچ پانل ها در پرورش قارچ و در مرغداری از اهمیت بالایی برخوردار است.  

ساندویچ پانل پرورش قارچ

برای ساخت سالن های پرورش قارچ باید به نکاتی که یک سالن استاندارد جهت تولید قارچ دارد توجه کنیم که در زیر به مواردی از این استاندارد، اشاره می نماییم.  

ویژگی های سالن استاندارد پرورش قارچ

 
  • اندازه سالن پرورش قارچ
سالن های پرورش قارچ باید طوری ساخته شوند که طول آن ها 3 برابر عرضش باشد. سالن های پرورش قارچ چهارگوش بوده و به صورت مربع یا مستطیل ساخته می شوند و باید به این نکته توجه کنیم که هوای داخل سالن یکنواخت باشد زیرا لوله های موجود در سالن به دلیل قرار گرفتن در طول سالن باید در برابر شرایط هوایی یکنواختی قرار گیرند.  
  • عایق بندی سالن پرورش قارچ
سالن های پرورش قارچ باید دارای شرایط محیطی مناسب باشد. دوحالت عایق بندی سالن های پرورش قارچ وجود دارد، درعایق بندی نوع اول، یک پوشش پلاستیکی داخل صفحات گالوانیزه استیل قرار می گیرد و در حال دوم عایق بندی سالن پرورش قارچ لایه ای از پشم شیشه یا پشم سنگ در بین دو لایه پلاستیکی قرار می گیرد و درهای ساندویچ پانل پرورش قارچ باید به اندازه کافی عایق بندی شوند از ورود سرما و گرما به داخل جلوگیری نماید.  
  • رنگ سالن پرورش قارچ
دیوار و سقف های به کار رفته در سالن های پرورش قارچ باید طوری باشد که از نظر بهداشتی کاملا در سطح بالا باشد. رنگ پلیمر استفاده شده در ساندویچ پانل ها باعث می شود که دیوارها و سقف ها در برابر رطوبت مقاوم باشند. به دلیل رعایت بیشتر بهداشت اصولا از رنگ سفید استفاده می شود. رنگ آمیزی دیوارها و سقف های ساندویچ پانل پروش قارچ، سبب جلوگیری از رطوبت شده و از زنگ زدگی پیشگیری می کند.  
  • دیوارهای سالن پرورش قارچ
دیوارهای سالن پرورش قارچ چنانچه دوبل باشد از نفوذ هوا جلوگیری کرده و بسیار مناسب تر است و از جنس استیل گالوانیزه می باشد.  
  • درب و پنجره های سالن پرورش قارچ
برای جلوگیری از ورود حشرات موذی به داخل سالن ها باید از توری های فلزی استفاده کرد و در ها از جنس آلومینیوم و یا آهن گالوانیزه باشد.  

دلایل استفاده از ساندویچ پانل

وزن سبکی دارد. رنگ های بسیار متنوعی دارد. عایق صوت و حرارت می باشد. دارای قابلیت شستشو می باشد. عمر بیشتری نسبت به دیگر مصالح دارد. ظاهری زیبا داشته و کاملا بهداشتی است. در برابر رطوبت و حرارت ومقاومت بالایی دارد. در تمامی ارتفاعات نیز میتوان از آنها استفاده کرد. در تمامی مناطق آب و هوایی استفاده می شود. استفاده از ساندویچ پانل ها باعث مصرف بهینه انرژی می شود. نصب و اجرای آنها بسیار راحت و جابجایی آنها کاملا آسان است. دارای مقاومت بالا در برابر محیط های خاص اسیدی و بازی می باشد. از فضاهای خالی میتوان استفاده مفید داشته و کاملا قابلیت تغییر دارد. جهت نگهداری و پاکیزگی آن زمان کمی لازم است و به راحتی صورت می پذیرد. با استفاده از ساندویچ پانل ها میتوان در هزینه های سرمایشی و گرمایشی صرفه جویی کرد. در حوادث طبیعی از جمله زلزله، سیل، رانش زمین، باد و طوفان و ... بسیار پر مصرف است. با استفاده از آنها میتوان در هزینه های اسکلت بندی ساختمان ها و پی سازی صرفه جویی کرد.  

شرکت ماموت

شرکت ماموت اولین و بزرگترین تولید کننده ساندویچ پانل در ایران با اجرای انواع پروژه های ساندویچ پانل در داخل کشور و خارج از آن و با داشتن سالها تجربه در ساخت انواع ساندویچ پانل از جمله ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل پلی اورتان، ساندویچ پانل پلی استایرن، ساندویچ پانل پرورش قارچ، ساندویچ پانل مرغداری و ... آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد. برای آگاهی بیشتر از کاربرد ساندویچ پانل و لیست قیمت ساندویچ پانل به سایت مراجعه نموده و از راهنمایی و مشاوره رایگان مشاورین ما جهت خرید و یا نصب ساندویچ پانل بهره مند شوید.
  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰

کاربرد ساندویچ پانل

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل Sandwich panel از ترکیب چند لایه ایجاد شده است، این ترکیبات سبک و مرکب از دو سو به دو لایه محدود می شود و لایه میانی آن شامل لایه ای عایق بوده که نرم و قابل انعطاف است. لایه عایق از جنس پشم شیشه، پشم سنگ، پلی استایرن و پلی اورتان می باشد. ساختار ساندویچ پنل طوری طراحی شده که بسیار سبک است و از دو لایه با جنس فلز و یا غیر فلز تشکیل شده و عایق بین این دو لایه با چسب به ورق ها متصل شده است. این عایق همان هسته میانی ساندویچ پانل ها می باشد که از نفوذ سرما، گرما، رطوبت جلوگیری کرده و خواص فیزیکی خاص خود را دارد. ورق هایی که ساندویچ پانل ها را تشکیل داده و فوم عایق را در میان خود گرفته می تواند از جنس آلومینیوم، آلوزینک، گالوانیزه، فویل آلومینیوم و کاغذ کرافت باشد. ساندویچ پانل ها به دوشکل ارائه می شوند، ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری شرکت ماموت با ارائه انواع ساندویچ پانل از جمله ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل پلی یورتان، ساندویچ پانل پلی استایرن، پانل های نمایشی، ساندویچ پانل های فولادی و... بزرگترین و بهترین ارائه دهنده ساندویچ پانل در سطح کشور است و با عرضه انواع ساندویچ پانل به بازارهای داخلی و خارجی توانسته نیاز صنعت و طراحان صنعت را در سطح گسترده ای تامین نماید.

انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل پلی یورتان که شامل عایقی از جنس فوم پلی یورتان است در دو نوع مختلف تولید می شود. نوع اول آن PIR و نوع دوم آن PUR  می باشد که تفاوت نوع اول و نوع دوم در ضد حریق بودن ساندویچ پانل PIR است. این ساندویچ پانل دارای خصوصیاتی از جمله عایق حرارت، صوت، مقاوم در مقابل رطوبت و وزن سبک است. • ساندویچ پانل پلی استایرن نوع دیگری از ساندویچ پنل است که فوم عایق بین دو لایه آن از جنس پلی استایرن یا همان یونولیت می باشد. این نوع ساندویچ پنل از لحاظ وزن از ساندویچ پنل پلی یورتان سبک تر بوده و قیمت مناسب تری دارد ولیکن از نظر عایق حرارتی، صوتی و رطوبت از سانویچ پنل پلی اورتان بسیار پایین تر است و ضعیف تر عمل می کند، به همین دلیل کاربرد کمتری دارد. • ساندویچ پانل پشم سنگ به دلیل این که عایق آن از پشم سنگ تشکیل شده این نام را به خود گرفته است و از مهمترین ویژگی های ساندویچ پنل پشم سنگ ضد حریق بودن آن است که نسبت به ساندویچ پانل پلی یورتان PIR هم بالاتر است.  

کاربرد ساندویچ پانل

  • ساخت کارگاه ها و دفاتر تجاری • ساخت کانکس ها جهت اورژانس و ایمنی • استفاده در ساخت کمپ های تفریحی و سیاحتی • سازه های پیش ساخته اتاق کنترل و یا اتاق فرمان • استفاده در ساخت انواع تریلر و تریلرهای کانکس دار • کانکس های پیش ساخته جهت استفاده در میادین میوه و تره بار • خانه های پیش ساخته جهت استفاده در زمان حوادث طبیعی از جمله سیل، زلزله، طوفان و ... • ساخت کانکس ها، پست های نگهبانی، اتاق های یخچالی و حمل باری ثابت و متحرک که روی انواع کامیونت ها نصب می شود   کاربرد ساندویچ پانل در موارد بالا بسیار دیده شده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. جهت آشنایی بیشتر با مواردی از جمله اینکه ساندویچ پانل ماموت چیست و چه کاربردهای دیگری دارد به سایت مراجعه نمایید و از راهنمایی و مشاوره رایگان متخصصین ما بهره مند شوید.
  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰

تاریخچه ساندویچ پانل

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل شامل لایه ای فشرده است که بین دولایه بیرونی قرار گرفته، این لایه های بیرونی از جنس فلز، تخته چند لایه، سطح مغناطیسی اکسید شده و یا سیمان بوده و هسته آن از جنس پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و یا پشم شیشه می باشد. ساندویچ پانل ها کاربرد بسیاری دارد و از جمله موارد استفاده آن می توان استفاده از آنها در دیوارها، سقف ها، کف ساختمان و سیستم های پایه را نام برد. از آنجا که ساندویچ پانل ها  از نظر اقتصادی و صرف زمان از سیمان، آجر، آهن و دیگر مصالح ساختمانی که برای ساخت یک ساختمان لازم است، کم هزینه تر بوده، بسیار بیشتر از این مصالح مورد استفاده قرار میگیرد. در سال 1970 ساندویچ پانل ها بسیار مورد توجه قرار گرفت ولیکن نظریه ساخت و ساز ساندویچ پنل فشرده و کاربرد های آن از سال 1930 شروع شد. در ابتدا تحقیق و آزمایشات لازم برای تهیه ساندویچ پانل ها در امریکا انجام شد و در سال 1937 خانه ای کوچک پوستی که در برابر سرما و آب و هوای سخت دوام بالایی داشت ساخته شد و سالها بعد، از ساندویچ پانل ها برای ساخت ساختمان جدید دانشگاه داروسازی استفاده شد و با گذشت زمان، انواع مختلف آن با مواد و ساختاری مختلف و دوامی متفاوت در برابر سرما و ... ساخته شد. در حال حاضر پس از گذشت سالها کارخانجاتی جهت تولید انواع ساندویچ پانل احداث شد که انواع مختلف با کاربردهای متفاوت از ساندویچ پنل ها را ارائه می دهند که  با توجه به نوع ساخت و کاربرد آن، قیمت ساندویچ پانل متفاوت است. در زیر به تعدادی از آنها و موارد کاربردشان اشاره می کنیم.

انواع ساندویچ پانل

 

کاربرد انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل سقفی : این ساندویچ پانل ها  در ساختمان ها جهت پوشش دهی سقف به کار میرود و از نفوذ آب در هنگام بارندگی به داخل ساختمان جلوگیری می کند. ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی : این نوع ساندویچ پانل نیز کاربرد ساختمانی دارد و اصولا از ساندویچ پانل های دیواری ساده  دارای مقاومت مکانیکی بالاتری است و به دلیل نوع طراحی و ساختار آن در محل اتصال پانل به اسکلت، پیچ ها مشخص نمی نبوده و قابل رویت نمی باشد. ساندویچ پانل سردخانه ای : همانطور که از نامش پیداست باید طوری طراحی شود که قابل استفاده در سردخانه ها بوده و رعایت اصول جهت تولید آنها از لحاظ مواد به کار رفته و میزان استفاده از آنها حیاتی بوده و غیر قابل اجتناب است.  

چرا ساندویچ پانل

  • عمر سازه را افزایش می دهد.
  • عایق بسیار بالایی برای انرژی است.
  • در برابر صوت عایق بود و رنگ های متنوع دارد.
  • قیمت تمام شده پایین تری نسبت به مصالح سنتی دارد.
  • قابلیت شستشو و نصب و اجرای سریع و آسان را داراست.
  • در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی وزن بسیار پایینی داشته و سبک است.
  • دارای ویژگی انعطاف پذیری است و در موارد مختلف از آنها استفاده می شود.
  • عدم خوردگی در برابر محیط های اسیدی ومقاومت بسیار بالایی در مقابل حلال ها دارد.
  • ازآنها در حوادث طبیعی از جمله سیل، زلزله و ... استفاده می شود و قابلیت جابجایی دارد.

فوم های ساندویچ پانل

فوم پلی یورتان (PU)

فوم اکس پی اس (XPS)

فوم پلی استایرن (EPS)

  این فوم ها با دانسیته های مختلف تولید می شود و باتوجه به موارد کاربرد آنها به صورت متنوعی ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. در زیر به توضیح مختصری از موارد استفاده، کاربرد و ویژگی های این فوم ها می پردازیم:
  • فوم پلی یورتان به شکل های متفاوتی کاربرد دارد به عنوان مثال فومهای نرم، فومهای سخت، الاستومرها، رزین و ...که یکی از کاربردهای مهم این فوم، استفاده از آن در پوشش دهی لوله های مدفون شده در زیر خاک است که از آنها در مقابل خوردگی و از بین رفتن جلوگیری می کند.این فوم به علت آزاد کردن ترکیبات سمی در پوشش داخلی استفاده محدودی داشته و به دلیل خطرات ناشی از آن توصیه نمی گردد.ماستیک های پلی اورتان و سیلیکون با توجه با خواص شیمیایی و مکانیکی، کاربردهای متنوعی دارند و در مخازن آب و فاضلاب، کانالهای آب، کف سالن ها، در محل پیاده روها و در تمامی درزهایی که باید از نفوذآب به داخل جلوگیری شود مورد استفاده بسیار قرار می گیرد.
  • فوم پلی استایرن نیز با توجه به نوع کاربرد آن درمواردی چون ساخت ظروف یکبار مصرف، بسته بندی مواد خوراکی موجود در فروشگاه ها و کالاهای الکترونیکی برای محافظت از آنها در مقابل ضربه، رطوبت و ... درساخت ساختمانها برای عایق بندی آنها از لحاظ صدا، گرما و سرما در دیوارها و سقف ها استفاده می شود. در تهیه لوازم پزشکی، لوازم هنری و بسیاری از موارد دیگر نیزمورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های مهم فوم پلی استایرن میتوان به مواردی چون سبک بودن و مقاومت بالای آن در برابر سرما و گرما، همچنین قابل دسترس بودن و بازیافت آن اشاره کرد.
  • فوم اکس پی اس نیز به علت استحکام بالا و به دلیل مقاومت آن در برابر حرارت، سرما و گرما، صوت و ... کاربرد بسیار دارد. از این رو جز مصالح ساختمانی برتر بوده و مورد توجه بسیاری از کارشناسان و متخصصین در این زمینه قرار گرفته است.
  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰

شرکت مزدا

کمپانی بزرگ مزدا یکی از شرکت های مهم خودروساز کشور ژاپن می باشد که تولید انواع خودروهای سواری نظیر سدان، کراس اور، خودروهای شاسی بلند و خودرو تجاری پیکاپ را برعهده دارد.

  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰

فروش نقدی مزدا 3

فروش نقدی مزدا 3 یکی از تازه ترین طرح های فروش گروه بهمن می باشد که با شرایط ویژه تحویل فوری  آغاز شده است. گروه بهمن به عنوان نماینده رسمی محصولات مزدا در ایران به تازگی فروش نقدی مزدا 3 و همچنین فروش لیزینگی مزدا3 نیو این خودرو ژاپنی و بی نظیر را به نمایندگی های خود ابلاغ کرده است.

مزدا 3 نیو طی سال ها حضور در بازار خودرو توانسته با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی ها به عنوان با کیفیت ترین خودرو مونتاژ شده داخل کشور شناخته شود. این خودرو توسط ISQI در جایگاه با کیفیت ترین سدان قرار دارد و ۴ ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است. نسخه های مونتاژی گروه بهمن به موتور دو لیتری، گیربکس ۵ دنده اتوماتیک، تودوزی چرم، دنده پشت و روی فرمان، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه ای، سانروف، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، چراغشوی، سنسور نور و باران، چرخش چراغ در پیچ، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه تاشو برقی، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی و… مجهز است.

اگر قصد خرید یک خودرو لوکس و مطمئن را دارید ما به شما توصیه می کنیم فروش نقدی مزدا3 نیو را از دست ندهید. فروش مزدا 3 نیو به دلیل مقرون صرفه بودن بین رقبای اروپایی موجود در بازار خودرو ایران در روزهای آغازین فروش نقدی این خودرو  بسیار مورد توجه و استقبال هم وطنان عزیزمان قرار گرفته است. برای اطلاع از شرایط فروش نقدی و اعتباری مزدا 3 جدید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. این نکته حائض اهمیت می باشد که فروش مزدا 3 نیو  به صورت تحویل فوری بوده و بدون واسطه و تحویل از درب کارخانه می باشد.

برای اطلاع از شرایط فروش نقد و اقساط مزدا 3 نیو روی لینک کلیک کنید.

برای مشاهده قیمت روز خودرو به صفحه مورد نظر مراجعه فرمایید.

دانلود کاتالوگ مزدا 3  قیمت روز مزدا 3   گالری تصاویر مزدا 3     شرایط فروش اقساطی مزدا 3

  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰

شرکت بهمن موتور فروش نقد و اقساط مزدا 3 نیو را آغاز کرد. مزدا 3 نیو جدیدترین محصول گروه بهمن می باشد که به واسطه بهمن موتور روانه بازار شده است. گروه بهمن شرایط ویژه ای برای فروش مزدا 3 فراهم کرده است تا علاقه مندان به خرید لیزینگی مزدا 3 نیو به راحتی بتوانند این خودرو را تهیه کنند.

گروه بهمن شرایط جدید فروش اقساطی مزدا ۳ تیپ 5 را ویژه سال  97 اعلام کرده است. در شرایط فعلی بازار می توان گفت که مزدا 3 نیو به عنوان یک سدان خوشنام با ظاهری لوکس در داخل کشور با قیمت نسبتا مناسبی نسبت به خودروهای کاملا وارداتی عرضه می شود.

شرکت بهمن موتور، برای عرضه این خودرو به مشتریان خود قیمت مقرون به صرفه ای را برای فروش نقدی مزدا 3 نیو در نظر گرفته است که با پرداخت آن به نمایندگی‌های بهمن موتور، می‌توانید خودرو مزدا 3 نیو را به صورت تحویل فوری و درب کارخانه تحویل بگیرید.

اما اگر توانایی پرداخت کامل را به صورت یکجا ندارید، می‌توانید از شرایط فروش اقساطی مزدا 3  استفاده کنید که با پیش پرداخت کم و همچنین اقساط طولانی مدت، می‌توانید خودرو را خریداری کنید. علاوه بر فروش نقدی، شرایط فروش مرحله ای مزدا 3 نیز در نظر گرفته شده است.

فروش لیزینگی مزدا 3 نیو با کمترین پیش پرداخت در اقساط بلند مدت با شرایط تحویل فوری و درب کارخانه می باشد و در نمایندگی گروه بهمن و بدون واسطه قابل خرید است.

 

شرایط فروش نقد و اقساط  مزدا 3

  • اقساط بلند مدت
  • کمترین پیش پرداخت
  • تحویل فوری بعد از خرید
  • تحویل درب کارخانه و بدون واسطه

 

شماره تماس : 44074760 - 44059372

  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰

مزدا 3 نیو

مزدا 3 نیو تیپ 4 یکی از نام آشنا ترین و پرفروش ترین خودروهای چند زمانه شهری در جهان به خصوص در ایران می باشد. مزدا 3 خودروی ساخت ژاپن می باشد که از سال 2003 در شرکت مطرح جهانی مزدا موتور تولید می شود. مزدا 3 در ایران در دو نسل مزدا 3 و مزدا نیو تیپ 4 به واسطه گروه بهمن به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین خودروهای شرکت مزدا مونتاژ و به فروش میرسد.

  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰

ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل(پنل) ها بر اساس نوع ورق به کار رفته، نوع عایق مورد استفاده، ضخامت و میزان فشردگی عایق تعیین می گردد.عایق مورد استفاده  در تولید ساندویچ پانل(پنل) ها پشم سنگ، پلی استایرن و پلی اورتان می باشد. امروزه در صنعت ساخت و ساز، ساندویچ پانل سقفی عایق پلی اورتان به دلیل سبک بودن، مقاومت در برابر صدا، سرما و گرما،حرارت و برودت بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. ورق های به کار رفته نیز ار جنس گالوانیزه(فولاد مبارکه)، آلومینیوم و آلوزینگ(آلیاژ آلومینیوم و روی) می باشد. ورق گالوانیزه به دلیل قدرت رنگ پذیری پایین، و ورق آلومینیوم به دلیل مقاومت کم و نرم بودن جنس فلز، در برابر ورق آلوزینک از کیفیت پایین تری برخوردار می باشد

  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰

ساندویچ پانل چیست

ساندویچ پانل ها (sandwich panel) به دلیل کاربرد آن و مصارف آنها در موارد مختلف از ساختاری نرم و سبک تشکیل شده اند. در واقع ساندویچ پانل از دولایه و فوم عایق بین آن تشکیل شده که میتوان آن را جایگزین مصالح ساختمانی، تیغه های آجری و سفالی نمود. از جمله ساندویچ پانل ها میتوان ساندویچ پانل پلی یورتان (polyurethane)، ساندویچ پانل پلی استایرن (polystyrene)، ساندویچ پانل ایکس پی اس (xps)، ساندویچ پانل پشم سنگ را نام برد.
هر نوع ساندویچ پانل دارای ویژگی های خاص فیزیکی می باشد که به دو شکل ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی تقسیم می شوند.

 

شرکت ماموت

شرکت ماموت با مجهزترین دستگاه های تولید ساندویچ پانل، اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده ساندویچ پانل در ایران می باشد که با گذشت چندین دهه، با استفاده از دانش، فن آوری و علم روز و با بهره گیری از تجربه افرادی مجرب و تخصص مهندسین این امر توانسته انواع مختلفی از ساندویچ پانل، کانکس، انواع ورق های شیروانی ، ساندویچ پانل سردخانه ای، انواع کلین روم و انواع ویلاهای پیش ساخته و .... را تولید نموده و به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر نماید. با تولید انواع ساندویچ پانل از لحاظ کیفیت، اندازه، نوع، رنگ و... شرکت ماموت توانسته بسیاری از نیازهای موجود در صنعت را پاسخگو باشد و گامهای بسیار موثری در جهت پیشرفت و رفع نیازهای سازندگان و طراحان صنعت برداشته است.
مواد اولیه مورد استفاده برای تولید انواع ساندویچ پانل و ساخت ویلاهای پیش ساخته و ... از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و به دلیل گستردگی و سابقه این شرکت و استفاده از انواع مختلف ماشین آلات تولید، انواع ورق در عرض های مختلف و بدوین هیچ محدودیتی در طول تولید می شود.

 

روش های تولید ساندویچ پانل

برای تولید ساندویچ پانل ها از دو روش کانتینیوز (continues) و دیسکانتینیوز (discontinues) استفاده می کنیم.

 

 

ویژگی های ساندویچ پانل

ساندویچ پانل های تولیدی به روش های بالا بسیار مقاوم در برابر زلزله، باد، طوفان و عایق در مقابل سرما و گرما، رطوبت، صدا و ... می باشد. به دلیل ضخامت بسیار کم ساندویچ پنل مورد استفاده در دیوارها، فضای غیر مفید از بین رفته و از فضاهای موجود استفاده بهینه می شود و همینطور به دلیل دارا بودن وزن کم ساندویچ پانل های تولیدی در هزینه های پی سازی و اسکلت ساختمان های بلند صرفه جویی شده و هزینه کمتری مورد استفاده قرار می گیرد. زیبایی محصول تولید شده و تنوع در رنگ آن از دیگر ویژگی های ساندویچ پانل ها می باشد که استفاده از آنها در قراردادن لوله های آب و فاضلاب و کابل های برق به دلیل این ویژگی بسیارمورد توجه قرار می گیرد. سهولت در نگهداری و پاکیزگی آن و سرعت و راحتی در حمل و نقل ساندویچ پانل های تولید شده از دیگر خصوصیت هایی است که بسیار با اهمیت بوده و در تمامی مناطق و ارتفاعات به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل تولید شده نسبت به اندازه عرض و طول آن و همچنین کیفیت و نوع آن تعیین می شود. شرکت ماموت با تولید ساندویچ پنل هایی با بهترین کیفیت و در کمترین زمان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای اطلاع بیشتر از نوع و قیمت ساندویچ پانل ها و هرگونه راهنمایی در جهت استفاده از پانل ها در مکان های مختلف، متراژ آن، لیست قیمت ساندویچ پانل، رنگ های آن و ... می توانید از دانش مشاوران ما به صورت رایگان بهره مند شده و با اطمینان خاطر بهترین و مرغوبترین ساندویچ پانل ها را در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه کنید. تحویل فوری ساندوچ پانل از بزرگترین تولید کننده ساندویچ پانل در ایران، با بهترین و بالاترین کیفیت پس از دریافت سفارش شما،  از مهمترین ویژگی هایی است که برای سفارش دهندگان ساندویچ پانل بسیار حائز اهمیت است و ما در تلاشیم که نیازهای شما را به طور مطلوب و آنچه خواست شماست تامین نماییم.

  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰

شرکت ماموت

ساندویچ پانل

 

ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل اصطلاحی است که این محصول به دلیل شباهتش به ساندویچ این نام را به خود گرفته است. شباهتی که بین این محصول و ساندویچ وجود دارد به دلیل سه لایه بودن آن است که از این سه لایه، دولایه بیرونی از جنس فلز یا از ورق های فولادی بوده و لایه میانی یا درونی آن که همان هسته ساندویچ پانل است لایه ای عایق در برابر رطوبت و گرما و سرما می باشد. لایه میانی از جنس موادی باید باشد که نقش عایق را به خوبی بازی کند و از نفوذ رطوبت، حرارت، صدا، سرما و گرما به داخل جلوگیری کند.

 

انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پنل اتاق تمیز

ساندویچ پنل سردخانه ای

• ساندویچ پانل های پیچ مخفی

• ساندویچ پانل های دو رو نایلون

• ساندویچ پنل های کارگاهی، اداری، مسکونی

• انواع کانکس های کارگاهی، نگهبانی، استاندارد، نیروگاهی، مخابراتی

 

ساندویچ پانل ماموت

برای تولید این محصول نیاز به دستگاه های پیشرفته و کاملا مدرن است زیرا باید به نحوی تولید شود که کاملا نیازهای خواسته شده را برآورده  کند از جمله اینکه باید عایق آن کاملا از مواد با کیفیت تولید شود تا بتواند فضایی مناسب ایجاد کند که دور از هرگونه رطوبت، سرما و گرمای ناخواسته و ... به داخل سازه باشد.

شرکت ماموت، اولین شرکت تولید کننده ساندویچ پانل با تولید انواع مختلف ورق، انواع ساندویچ پانل از جمله ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل پلی یورتان، ساندویچ پانل پلی استایرن و ... توانسته بهترین و با کیفیت ترین ساندوچ پنل ها را تولید کرده و به متقاضیان ارائه دهد که تحویل فوری ساندویچ پانل جز برترین ویژگی های ساندویچ پانل ماموت است.

به عنوان بزرگترین و بهترین تولید کننده ساندویچ پانل، این شرکت امکان تولید انواع ساندویچ پانل در طولهای مختلف با استفاده از انواع ورق ها را دارد.

با توجه به اینکه در مکان های مختلف و با شرایط اقلیمی متفاوت و بر حسب شرایط، ممکن است نیاز به استفاده از ساندویچ پانل های مختلف در ابعاد و رنگهای متفاوت باشد بنابراین با اطمینان خاطر از اینکه بتوانیم گزینه مورد نظر خود را در این شرکت بیابیم، میتوان به این شرکت مراجعه کرده و با آسودگی سفارش لازم را بدهیم.

برای نمونه طبق سفارش بعضی از مشتریان، ساندویچ پانل هایی خواسته می شود برای صنایع غذایی که جنس آن از ورقهای استیل باشد و یا سفارشی داده می شود برای مصارف ساختمانی که جنس ورق آن از آلومینیوم باشد.

باید به این نکته توجه کنیم که خواص مکانیکی و شیمیایی ورق ها باهم فرق دارد بنابراین به هنگام سفارش نوع و کاربردهای آن باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. برای آشنایی بیشتر با آنچه از ساندویچ پانل انتظار داریم یا جهت اطلاع کامل از نصب ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل با کارشناسان شرکت ماموت ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان در این زمینه بهره مند شوید.

  • سعید احمدی