وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

۱۳ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خدمات حسابرسی

حسابرسی چیست

حسابرسی فرایندی است که طی آن کلیه صورتهای مالی و عملیات مالی یک شرکت یا موسسه و یا هر سازمانی با توجه به استانداردهای تعریف شده و قانونی ، مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و در صورت هرگونه مغایرت در نقص مدارک و یا نوع عملکرد ، آن مورد گزارش داده شده و راهکاری برای آن در نظر گرفته می شود.

شرکت حسابرسی محاسبان بر این امید است که با استفاده از تجربیات کارکنان  مجرب خود در زمینه تامین نیازهای مشتریان در مورد به روز رسانی اطلاعات حسابداری و حسابرسی و همچنین با استفاده از متدهای روز دنیا در زمینه حسابداری ، حسابرسی ، مالی و مالیاتی سبکی نو از خدمات رسانی به مشتریان خود ارائه نماید . پرسنل موسسه حسابرسی محاسبان با تجربیات بسیار در زمینه حسابداری ، حسابرسی ، مدیریت مالی و ارائه گزارشات ، تهیه و تنظیم اظهارنامه ، تنظیم قرارداد حسابرسی و کلیه امور مالی و مالیاتی آماده خدمت رسانی به کارفرمایان گرامی می باشند.

 

خدمات حسابرسی

داوری مالی

• اخذ کد اقتصادی

• بازرسی قانونی

خدمات حسابداری

• کدگزاری حساب ها

مشاوره مدیریت مالی

• نظارت بر امور تصفیه

• تهیه گزارش حسابرسی

• تهیه قرارداد حسابرسی

• تهیه تنظیم انواع اظهارنامه

• بررسی اجمالی صورت های مالی

ارزیابی سهام و سهم الشرکه

• خدمات مالی و حسابداری و مالیاتی

• طراحی و پیاده سازی سیستم مالی

• خدمات در زمینه انواع حسابرسی

 حسابرسی داخلی

حسابرسی رعایتی

حسابرسی قانونی

 حسابرسی مالیاتی

حسابرسی عملیاتی

 حسابرسی صورتهای مالی

حسابرسی ویژه و اجرای روشهای توافقی

• عملیات حسابرسی تامین اجتماعی

• حسابرسی و مشاوره مالی و مالیاتی

• خدمات ارجایی توسط دادگاهها و مراجع قضایی در چاچوب موارد بالا

• حسابرسی جهت اخذ وام بانکی و ارائه به سازمان امور مالیاتی و موسسات و دیگر ارگانهای دولتی

حسابرسی دفاتر قانونی و مشاوره در زمینه تحریر و تنظیم دفاتر قانونی جهت جلوگیری از رد دفاتر

• سایر موراد اعلام شده و تایید شده توسط شورای عالی جامعه حسابداران رسمی ایران

در زیر به شرح برخی خدمات موسسه حسابرسی محاسبان می پردازیم.

 

حسابرسی صورتهای مالی

حسابرسی صورتهای مالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که به دو صورت انجام می شود :

حسابرسی داخلی

حسابرسی خارجی

 

تفاوت حسابرسی داخلی و حسابرسی خارجی

حسابرسی داخلی توسط حسابرسان داخلی خود سازمان یا شرکت صورت می گیرد و هدف از حسابرسی داخلی گزارش دهی به مدیران ارشد شرکت و همینطور برای جلوگیری از هدر رفتن منابع مالی  و اجرا برنامه ریزی های مالی است و نتایج آن فقط داخل سازمان است . حسابرس داخلی باید به کلیه اسناد و مدارک داخل سازمان دسترسی داشته تا بتواند ، نتیجه بررسی و ارزیابی خود را در قالب گزارش ارائه نماید.

حسابرسی خارجی توسط کارشناسانی خارج از سازمان که به وسیله موسسات خدمات حسابرسی و مالی مورد تایید سازمان حسابرسی  انتخاب می شود ، انجام شده و به ارگانهای مربوطه، سهام داران و هیأت مدیره گزارش داده می شود. حسابرسی مستقل یک ضرورت قانونی است و باید سالی یک مرتبه توسط سازمان انجام شود و نتایج بررسی عملیات و فعالیت ها به سازمان حسابرسی و دیگر ارگانهای دولتی مرتبط  اعلام شود .

بنابراین در حسابرسی داخلی پس از بررسی صورتهای مالی گزارش دهی به مدیریت داخل شرکت صورت می گیرد اما درحسابرسی خارجی پس از بررسی صورتهای مالی ، اعلام نظر و گزارش دهی به افراد و ارگانهای خارج از سازمان  انجام می شود. بررسی صورتهای مالی توسط حسابرسان خارجی شامل مواردی چون رسیدگی ، تایید وجوه ، ارزشیابی ، کامل بودن ، چگونگی ارائه و افشا اهداف حسابرسی موجود در صورت های مالی است.

موسسه حسابرسی محاسبان با بهره مندی از دانش یک تیم حرفه ای و آگاه به مسائل حسابرسی ، حسابداری ، مالی و مالیاتی  و ... کلیه خدمات حسابرسی ،خدمات حسابرسی داخلی و حسابرسی خارجی را با توجه به استانداردهای حسابرسی و حسابداری برای مشتریان انجام می دهد و با این عملکرد به صورتهای مالی اعتبار و ارزش می بخشد. در اصل این اعتبار دهی بعد از رسیدگی و بررسی کلیه اسناد و مدارک و وجود تطابق با استانداردهای پذیرفته شده حسابرسی بوجود می آید.این ارزش بخشیدن و اعتبار دهی به صورتهای مالی از اهمیت بسیاری برخوردار است به دلیل اینکه کلیه ذینفعان و استفاده کنندگان اهدافشان را با اطمینان در این صورت های مالی پیگیری می کنند.

صورتهای مالی طی زمانهای مشخصی باید مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و  باید افرادی که این وظیفه مهم را بر عهده می گیرند ، دارای تسلط کافی بر استانداردهای حسابرسی باشند تا بتوانند صورتهای مالی را با این استانداردهای پذیرفته شده انطباق دهند. شرکت حسابرسی محاسبان با به کار گرفتن افرادی متخصص در این زمینه با بررسی صورتهای مالی شرکت شما ، براحتی نواقص و مواردی که با استانداردهای مورد قبول انطباق ندارند را تشخیص داده و قبل از بررسی و رسیدگی حسابرسی مستقل به شما در رفع آنها یاری مینمایند.

 

مشاوره حسابرسی مالیاتی

مالیات یکی از مهمترین منابع مالی دولت می باشد و تمامی موسسات و شرکت ها با توجه به کسب و کارشان و نوع فعالیتی که دارند موظف به پرداخت مالیات تعیین شده می باشند . این پرداخت ها به منظور مالیات باید در اسناد و مدارک معتبر ثبت و نگهداری شود که این مدارک و اسناد در حسابرسی مالیاتی مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرد . در حسابرسی مالیاتی ، یک حسابرس باید میزان مالیات متعلق به آن سازمان یا موسسه را بداند و همینطور بر اسناد مورد نیاز در حسابرسی مالیاتی آگاه باشد. در حسابرسی مالیاتی باید اطلاعات درست ، به موقع  و قابل بررسی باشد و عواقب دیر کرد و عدم پرداخت مالیات ها کاهش یابد که همه این موارد به حسابرس دقیق و آگاه به مسائل مالی و مالیاتی نیاز دارد.

یکی از مهمترین حسابرسی ها ، حسابرسی عملیاتی می باشد که در این حسابرسی کارایی ، اثربخشی و صرفه اقتصادی تمامی عملیات سازمان  مورد بررسی قرار می گیرد و این کار توسط افرادی صورت می پذیرد که دارای صلاحیت این کار باشند . این نوع حسابرسی بایستی در کمال دقت و تخصص صورت پذیرد تا مدیران از طریق نتایج حاصل از این نوع حسابرسی بتوانند تصمیمات در زمینه فعالیت ها را اتخاذ کرده و استراتژی های مالی خود را تعیین نمایند.

چنانچه سازمان یا موسسه شما نیاز به برنامه ریزی و حسابرسی موشکافانه جهت تصمیم گیری در زمینه مالی و مدیریتی دارد با موسسه حسابرسی محاسبان در تماس بوده و از مشاوره حسابرسی عملیاتی ،مشاوره مالی رایگان ،مشاوره مالیاتی رایگان و ... این شرکت بهره بگیرید. شما می توانید با اطمینان خاطر با استفاده از پیشنهادات و راهنمایی های مشاوران ما در زمینه های مختلف حسابرسی ، مالی ، مالیاتی و ... به اهدافتان دست یافته و به سمت موفقیت حرکت کنید.

 

آیا نیاز به وام و تسهیلات بانکی دارید

اگر سازمان یا موسسه شما نیاز به دریافت وام بانکی و یا تسهیلات بانکی دارد و چنانچه از راههای مختلفی اقدام نموده و به دلیل وجود نقص در اسناد و مدارک  و یا رعایت نکردن اصول تهیه مدارک و یا هر دلیل دیگری موفق به دریافت وام و تسهیلات بانکی نشده است با مشاوران حسابرسی و یا مشاوران مالی و مالیاتی موسسه حسابرسی محاسبان تماس حاصل فرمایید تا با بهره گیری از تخصص مدیران و مشاوران مجرب ما ، موفق به دریافت وام و تسهیلات بانکی شوید.

بر اساس بخشنامه های بانکی چنانچه نتایج به دست آمده از حسابرسی صورت های مالی و فعالیت های مالی یک موسسه یا شرکت ، مورد پذیرش  و تایید سازمان حسابرسی باشد ، صاحبان مشاغل ، موسسات ، شرکتها  می توانند با ارائه درخواست وام  و تسهیلات از بانک به همراه تمامی اسناد و مدارک به صورت کامل و بدون نقص ، وام و تسهیلات بانکی دریافت کنند.

چگونه میتوان وام و تسهیلات بانکی دریافت کرد

تهیه، جمع آوری و ارائه اسناد و مدارک حاصل از بررسی صورت های مالی به سادگی صورت نمی پذیرد. شایان ذکر است که این کار باید توسط افرادی مجرب و آگاه به جزییات و الزامات بانک ها باشد تا در هنگام درخواست مدارک توسط بانکها ، نقص و کاستی نداشته باشد و براحتی بتوان با ارائه آنها وام و تسهیلات بانکی دریافت نمود.

شرکت حسابرسی محاسبان با استفاده از اساتید مجرب و دانشگاهی و متخصصینی فعال و آگاه به مسائل روز مالی ، مالیاتی و حسابرسی میتواند به وسیله  حسابرسی دقیق ، تهیه و تنظیم اسناد و مدارک حسابرسی ،رفع نواقص آنها و در نهایت ارائه این اسناد و مدارک به بانکها ، روند دریافت وام و تسهیلات بانکی را برای شما تسهیل نماید. چنانچه نیاز به حسابرسی جهت اخذ وام و تسهیلات بانکی ، مشاوره مالی رایگان ، مشاوره مالیاتی رایگان ، مشاوره مالیاتی آنلاین ، مشاوره مالی تلفنی دارید به صفحه تماس با ما در سایت موسسه حسابرسی محاسبان مراجعه نموده و از خدمات حسابرسی ، خدمات مالی ،  خدمات مالیاتی رایگان و ... استفاده نمایید.

درصورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر (در زمینه  حسابرسی بیمه ،بیمه بیکاری ، انواع حسابرسی ، معافیت های مالیاتی ، مشمولین مالیات ، میزان مالیات بر درآمد ، مالیات بر ارث ، مالیات بر حقوق ، مالیات بر ارزش افزوده) دارید و یا برای استخدام ( در رشته های مرتبط با حسابداری ، حسابرسی و مدیریت ) مشاوره می خواهید ، با مشاورین ما در تماس باشید .

  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰

 

ساندویچ پانل سوله

به انواع ساندویچ پانل سقفی ودیواری می گویند که برای ساخت وسازپوشش انواع سوله به کار می رود.
سوله سازه یا اسکلتهایی هستند با سطح شیبدار که برای ورزشگاه ،انبار ، کارخانه استفاده می شوند.
برای پوشش اسکلت سازه سوله ازدولایه ورق آلوزینک و برای لایه فوم عایق پلی یورتان استفاده می شود.
ساندویچ پانل سقف ودیوارها با پوشش از نوع پلی یورتان با ضخامت4و5و6و8و10مناسب می باشد.

سوله قوسی با تیره مقاطع دایره ای (سی اچ اس)
انتخاب مقطع متغیر ، ستون از مقاطع ساختمانی که در دوسمت توسط براکت تقویت و یا افزایش مقطع داده می شود و لنگر قاب کتنرل می شود تیرها در این نوع از یک جفت مقطع قوس دار تشکیل می شود زیبایی ووزن کم مقاومت بالا و حذف محدودیت معماری بیرون زدگی ماهیچه ستون مزیت اصلی سوله سی اچ اس است.
رعایت اصول اولیه ساخت سوله و ترتیب بندی ورقها و اسکلت بندی منظم و رعایت ظرافت در اجرا می تواند زیبایی کار را چند برابر کند وضمانت اجرا است.


مزایای ساندویچ پانل سوله

سبکی دیوارهای ساخته شده از ساندویچ پنل در مقایسه با سایر مصاح
سرعت حمل ونقل و زود نصب و اجرا شدن ساندویچ پانل در ارتفاع
مقاومت زیاد ساندویچ پانل در برابر نیرو های ناشی از زلزله
عایق در مقابل حرارت وبرودت ورطوبت وصدا
نفذ ناپذیری ساختمان در مقابل حشرات
مقاوم در برابر اتش سوزی
امکان حمل ونقل ساندویچ پنل سوله در مناطق سعب العبور جهت احداث ساختمان بدون نیاز به کارگران متخصص
افزیش عمر مفی سوله ودستگاههای تاسیساتی داخل آن
بازگشت سرمایه گذاری در ساخت سوله در کوتاه ترین زمان
عبور دادن لوله های آب وفاضلایب وبرق وتلفن به داخل سوله از زیر پانل و نصب چهار چوب دربهاوکلاف فلزی پنجره و اجرای تاسیسات به طور کامل
حمل ونقل ساندویچ پنل با هزینه اندک
دستیابی به فضای مفید به خاطر ضخامت کم ساندویچ پانل
باید اصول ساخت سوله به طور کامل رعایت شود و تمام مراحل اسکلت بندی و نصب پانل های سقف و پانل های دیوار به ترتیب انجام شود وتجهیزات داخلی سوله باید کامل نصب شود.

  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰

ساندویچ پانل پلی کربنات به جای شیشه در ساختمان سازی ومعماری منازل وکارخانه ها وسوله های پرورش ماهی وگل و گیاه استفاده می شودو با داشتن تنوع بسیار ساندویچ پانل  در رنگ ونوع ورق برای پوشش سقف استخرهاو حیاط خلوت استفاده میشود

مزایای ساندویچ پانل پلی کربنات:

عایق سروصدا و حرارت وبرودت است.
مقاوم در برابرضربه وخراش
ضدحریق و اشتعال ناپذیر
مقاوم در برابر طوفان وکولاک برف وباران می باشد
وزن پایین در مقابل شیشه داردو جایگزین مناسب شیشه می باشد.
دارای لایه خارجی است وگرد وغبار ودوده به راحتی ازآن با شستشو پاک می شود.

کاربرد ساندویچ پانل سقفی پلی کربنات

این ساندویج پانل سقفی در :
نورگیر سقف استخر
نورگیر سقف گلخانه
نورگیر سوله های پرورش گیاهان
نورگیر سقف حیاط خلوت
نورگیر سقف سوله های صنعتی و ساختمانی
نورگیر سقف پلهای عابر پیاده
صنعت حمل و نقل کاربرددارد.
صنعت خودروسازی ساخت داشبورد و متعلقات آن وشیشه چراغ اتومبیل وسپر و پانلهای داخلی آن
صنعت بسته بندی ومواد غذایی ساخت ظروف مخصوصی ادویه ها وخوراکی ها ، نوشیدنیها
صنعت داروسازی ساخت انواع عینک های طبی لنزهای چشمی در رنگ های مختلف، لوازم دیالیز، آندوسکپی وانتقال خون و ساخت آمپول بدون سوزن ،
صنعت کامپیوتر پوشش روی کامپیوتر،کانکتورهای الکتریکی، لوازم الکتروتکنیک ، ساخت دیسکهای فشرده
صنعت ایمنی ساخت کلاه ،ماسک های گاز وپوشش های محافظ
صنایع نظامی ساخت شیشه های مقاوم در صنعت هواپیماسازی ،هواپیماهای شکاری و ساخت شیشه های ضدگلوله

انواع ورق ساندویچ پانل پلی کربنات

این ورق هادر اشکال ورنگ های مختلف مشجروگالشی وشفاف ویخی تولید می شودو محدوده دمایی وسیعی از40-تا120+ درجه سانتیگراد کاربرددارد و همچنین از خواص نورگیری عالی برخورداراست.
ورق ذوزنقه ای
ورق شادولاین
ورق سینوسی
به عنوان یک ساندویچ پانل سقفی از نظر کیفیت با توجه به قیمت برای آماده سازی پروژه بسیار مناسب است وزود نصب وحمل سبک وآسان ودر دسترس می باشد.
درکنار ساندویچ پانل آلومینیوم وساندویچ پانل آلوزینک وساندویچ پانل گالوانیزه ،ساندویچ پانل پلی کربنات برای تکمیل کردن کار نصب می شود هم به عنوان ساندویچ پانل سقفی وهم ساندویچ پانل دیواری که در ورزشگاهها و استخرهامی توان آن را مشاهده کرد.

  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰


از انواع ساندویچ پانل ،ساندویچ پانل های نسوز است . امروزه به دلایل وقایع ناگهانی ،بالا بودن امنیت از مهمترین خصایص یک بنا می باشد . آتش سوزی ،زلزله ،سیل و …. از جمله این وقایع است. آتش سوزی که موجب تلفات بسیار و خسارتهای زیاد می شود را می توان از طریق به کاربردن مصالح ضد حریق جلوگیری کرد.
ساندویچ پانل ضدحریق از جمله آنهاست. این ساندویچ پانل ضدحریق یا کند سوز شده از عایق پلی یورتان سخت و یا عایق دیر سوز پلی ایزوساینوریت ساخته شده است و در برابر آتش مقاوم است.
این نوع ساندویچ پانل ها ابتدا استاندارهایی را برای مواجهه با آتش ،پشت سر می گذارند. ساندویچ پانل ایزوساینوریت بویژه بسیار دیرتر آتش گرفته و اصلا دودزا نیست.این نوع ساندویچ پنل دیرتر از پلی یورتان اتش گرفته و چون ایجاد ذرات شعله ور نمی نماید باعث گسترش اتش نمی شود.
با تجهیز ساختمان و بناها به این نوع ساندویچ پانل ها می توان از خسارت های ناشی از آتش سوزی بسیار کاست. شرکتهای زیادی در ایران وجود ندارند که این نوع ساندویچ پانل را تولید کنند. چون هنوز تکنولوژی آن کامل به کشور وارد نشده است.تعداد شرکت های کمی در حال تولید این محصول هستند. البته توجه داشته باشید که ساندویچ پانل ها در برابر آتش مقاوم هستند و منظور ما از این ساندویچ پانل، ساندویچ پانل  سقفی  خاص طراحی شده برای مقابله با آتش است.
این نوع ساندویچ پانل در صنایع پالایشگاهی و نظامی و جاهایی که خطر آتش گرفتگی بسیار زیادتر است می تواند کاربرد بسیار خوبی داشته باشد
ارزیابی آزمایش مقاومت در برابر آتش سوزی
یک لایه نیمه نسوز شده حفاظتی پایداری شکل می گیرد.
در هسته لایه نیم سوز شده ، با انبساط سطوح ، فضاهای خالی پر شده و در نتیجه هیچ گونه حفره ای وجود نخواهد داشت .
 ساندویچ پانل دیواری در دمای 1000 درجه سانتیگراد ، 70 درصد پانل بدون تغییر باقی ماند و 30 درصد آن بدون گسترش شعله و انتشار آتش میان هسته و دیگر سطح های پانل نیم سوز شد.پانل ها در دماهای پیش از 300درجه سانتی گراد ، یک لایه نیم سوز شده حفاظتی شکل می گیرد.
پانل های دور از منبع آتش هیچ گونه تغییری را متحمل نشده اند. کار برد ساندویچ پانل نسوز برای مصارف صنعتی ، کارگاهی، کارخانجات وتولیدی ها می باشدو بسیار مناسب برای محیط های فعالیت های باحرارت بالا می باشد که ممکن است مورد اشتعال قرار گیرد.

 

  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰

انواع فلاشینگ

انواع فلاشینگ

فلاشینگ را می توان در انواع مختلف تولید کرد از جنس ورق روغنی با ضخامت های مختلف می باشدو ابزاری جهت کاور کردن قرنیز پنجره و پشت بام و سقف شیروانی که مانع از ریزش آب برروی دیوارساختمان می گردد.
انواع فلاشینگ
فلاشینگ پنجره
فلاشینگ بام
فلاشینگ نما شیروانی از ورق گالوانیزه رنگی وروغنی در ابعاد و ضخامت دلخواه

انواع فلاشینگ نما شیروانی

الف ) فلاشینگ نما پله دار دوپله ،سه پله ، چهار پله در ابعاد و ضخامت دلخواه
ب) فلاشینگ نما آیینه ای در ابعاد و ضخامت دلخواه
ج) فلاشینگ نمای هلالی (سینه کفتری ) در ابعاد 33،41.5،50،62.5 سانتی متر سینه داخل و بیرون
د) فلاشینگ نمای پشت بام (قرنیز )در طرح های هلالی و پله دار از ورق روغنی سیاه و گالوانیزه رنگی در ابعاد و ضخامت های دلخواه
اجرای فلاشینگ نما
این نوغ فلاشینگ اول باید دقیق اندازه گیری شود زیرا برای آببندی نمای ساختمان و پنهاتن کردن شیروانی به کار می رود و می توان از ورق گالوانیزه ، ورق روغنی وورق سیاه استفاده کرد و آن را برش کاری و خم کاری و در هنگام نصب بر ورق های شیروانی جوش داده شود.که بسیار ظرافت وتمیزی کار اهمیت دارد.
اجرای فلاشینگ پنجره
این نوع از فلاشینگ در جلوی پنجره نصب می شود ضخامت ورق روغنی آن 1 الی 2 میل می باشد جلوی نمای تنجره نصب می شود.و برای نصب باید یک شیب ملایم ایجاد کرد لبه خارجی فلاشینگ باید 3تا 5 سانتی متر از دیوار فاصله داشته یاشد .بسیار ظریف و زیبا دراجرا می باشدو با چسب آکواریوم آببندی میشودو مانع از ریختن آب برروی دیوارهای ساختمان می گرددو به تمیزی دیوارها ونمای ساختمان و زیبایی آن کمک می کند.

مزایای فلاشینگ


1-پنهان نمودن خرپای شیروانی
2- جلوگیری از پیچیدن باد در سازه که باعث کنده شدن ورق های شیروانی شود
3- ایجاد نمایی زیبا در زیر سقف های شیروانی
4- آب بندی مناسب سقف شیروانی

مواد مصرفی مورد استفاده در تولید فلاشینگ:

1-ورق گالوانیزه
2- ورق استن لس استیلس
3- ورق سیاه روغنی
4- رنگ کوره ای ویا الکترو استاتیک
5- پرچ
6- الکترود

مراحل تولید فلاشینگ :

ابتدا با توجه به نیاز مشتری باید نوع ورق و ضخامت آن تهیه می گردد..اگر ضخامت ورق فولادی بالا باشد باعث طول عمر فلاشینگ می شود.
برش کاری: ورق مورد نظر در طول وعرض مورد نیاز به صورت اتوماتیک برش داده می شود.
خم کاری: به وسیله دستگاه خم کن یا ورق سیاه که دارای سطح صاف است در زوایای 30،45،90 درجه به صورت نیم دایره ویا کمان خم می شود.
نصب: مراحل جوشکاری و رنگ آمیزی در این بخش از کار انجام می گیرد به این صورت یا ورق خم شده یا پرچ کاری می گردد.اگر اتصالات جوشی باشد ، اول یک آستر ضد زنگ بر روی ورق زده شده و بعد فلاشینگ آماده شده و در جای خود نصب می گردد.

کاربرد فلاشینگ

در تمام سقف های شیروانی و نما و پنجره :سوله ها ،کانکس ها، انواع سازه های مسکونی وتجاری وبیمارستانی وصنعتی و وانبار ها و مراکز اداری و تجاری کاربرد دارد.

 

 

 

  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰

قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای

ساندویچ پانل سردخانه ای ساندویچ پانلی است که از نظر مقاومت در برابر خروج سرما و گرما یکی از بهترین مصالح ساختمانی برای ساخت و تولید سردخانه ها به شمار می رود که باعث می شود که سردخانه ها بتوانند محصولات را به روشی بهینه و سالم ، تازه و فرش نگه دارند.

استفاده از ساندویچ پانل سردخانه ای یکی از بهترین شیوه هاست زیرا این ساندویچ پانل ها در طولانی مدت باعث صرفه جویی در هزینه های مصرفی می شوند و می توانند تا حد زیادی محصولات را تازه و به شکل اولیه حفظ کنند و از فرسودگی آن ها جلوگیری کنند.

قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای با توجه به ضخامت این ساندویچ پانل ، اندازه ها و ابعاد ساندویچ پانل برای ساخت سردخانه در نظر می گیرند و می توان با توجه به موارد گفته شده ساندویچ پانل سردخانه ای را قیمت گذاری کرد.

استفاده از این پانل ماموت در زمانی که دما خیلی پایین می آید و مصرف انرژی بالا می رود بسیار مقرون به صرفه است و باعث صرفه جویی در هزینه ها به مقدار زیادی می شوند.

قیمت ساندویچ پنل سردخانه ای به نسبت قیمت سایر مصالح ساختمانی برای ساخت سردخانه بالا تر است اما از طرفی طی طولانی مدت هزینه های مصرفی انرژی را کم خواهد کرد که این امر قیمت آن را توجیح خواهد کرد.

ساندویچ پانل سردخانه ای در انواع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری موجود می باشند که هر دو به صورت اورلپ و نر و مادگی استفاده می شوند که به همین دلیل این ساندویچ پانل انرژی را در خود حفظ خواهد کرد.

برای دریافت قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای می توانید با شرکت ماموت از طریق تلفن های تماس ، آدرس شرکت و ایمیل به صورت حضوری در ارتباط باشید و یا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با مشاورین شرکت ماموت تماس بگیرید.

ساندویچ پانلساندویچ پنلساندویچ پانل دیواریساندویچ پانل سردخانه ایساندویچ پانل سردخانه ای ماموتساندویچ پانل سقفیشرکت ماموتقیمت ساندویچ پانلقیمت ساندویچ پانل ارزانقیمت ساندویچ پانل دیواری سردخانه ایقیمت ساندویچ پانل دیواری و سقفیقیمت ساندویچ پانل سردخانه ایقیمت ساندویچ پانل سقفی سردخانه ایقیمت ساندویچ پانل ماموتقیمت سردخانه

  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰

ساندویچ پانل اتاق تمیز(clean room)

اتاق تمیز یا کلین روم به مکان هایی گفته میشود که باید حداقل امکان ورود و خروج هوا وجود داشته باشد و جریان آلاینده هایی ماننده گرو غبار ، میکروبهای معلق در فضا ،بخار مایعات و ... به آن وارد نشود

هیچ جریان خارجی نباید وارد شود حتی افرادی که به این مکان ها ورود و خورج میکنند ابتدا باید دوش هوا گرفته و لباس مخصوص داشته باشند به همین جهت باید از سقف و دیواره های مخصوص استفاده کرد که امکان ورود و خروج هوا به کمترین مقدار ممکن برسد

این ساندویچ پانل ها معمولا صاف هستند( دورو صاف یا یکرو صاف یکرو شیاردار) تا امکان جایگیری گرو و غبار و باکتری در ان از بین برود ; از دیگر ویژگی های این ساندویچ پانل ها این است که مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی ، پوسیدگی ، و میکروب ها و باکتری ها دارند.

ساندویچ پانل های دورو صاف آلوزینک معمولا با ضخامت های 0.6 و 0.7 میلیمتر قابل تولید می باشد.عایق به کار رفته نیز می تواند پلی اورتان یا پلی استایرن باشد که امروزه پلی اورتان بدلیل خواص عایق بودن و مقاومت بالا بشتر استفاده می شود.ساندویچ پانل های دوطرف صاف ماموت با عرض ثابت 1.045 متر مربع و طول دلخواه عرضه می گردد.

نوع خاصی از ساندویچ پانل های دوروصاف مدل ضدحریق می باشد که دو دو کلاس b1و b2 تولید می گردد. گرید b1 یا PIR PIR در زمان آتش سوزی قطره های آتش زا و ذرات شعله ور را ایجاد نمی کند و سبب گسترش آتش نمی شود.

کاربرد های ساندویچ پانل اتاق تمیز:

از جمله کاربرد های این پانل در کارگاه های تولیدی مواد غذایی ، تولید دارو ، ازمایشگاه ها ، تجهیزات بیمارستانی مثل اتاق عمل و جراحی و ... است

ضخامت این پانل ها بسته به کاربرد آن از 4 تا 15 سانتی متر است

جهت دریافت قیمت ساندویچ پانل اتاق تمیز کلیک کنید

sandwich-panelmammut.com

ساندویچ پانل اتاق تمیز

 

ساندویچ پانل اتاق تمیز کلین روم

ساندویچ پانل اتاق تمیز ، قیمت روز ساندوچ پانل ، کلین روم ، clean room sandwich panel ، فروش و نصب ساندویچ پانل

ساندویچ پانل اتاق تمیز کلین روم

ساندویچ پانل اتاق تمیز ، قیمت روز ساندوچ پانل ، کلین روم ، clean room sandwich panel ، فروش و نصب ساندویچ پانل

لیست قیمت ساندویچ پانل کلین روم شرکت ماموتقیمت روز هر متر مربع ساندویچ پانل اتاق تمیزلیست قیمت ساندویچ پانل پشم سنگطراحی و ساخت پانل اتاق تمیزکارخانه تولیدکننده پنل اتاق تمیزفروش پانل اتاق تمیز ارزانخرید ساندویچ پانل اتاق تمیز دست دومتجهیزات پانل اتاق تمیز

لیست قیمت ساندویچ پانل طریقه نصب ساندویچ پانل و شاسی کشی دریافت کاتالوگ ساندویچ پانل پروژه های عظیم و ملی انجام شده با ساندویچ پانل ساختمان های لوکس با ساندویچ پانل نکات مهم در خرید ساندویچ پانل ثبت سفارش خرید مکالمه آنلاین با واحد فروش

  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰

این ساندویچ پانل دارای خصوصیت محصر به فرد خود می باشد که آن را از سایر ساندویچ پانل های دیواری وساندویچ پانل های سقفی متمایز می کند مانند فوم پلی یورتان تزریق می شود واز پیوند بین مولکولی خاصی برخوردارا ست ،از فرایند گرماده حاصل می شود قیمت آن نسبت به فوم پلی یورتان کمتر است و ولی از جهت کیفیت تفاوتی نداغرد به همین خاطر مورد استقبال مشتریان قرار می گیرددر پانل ذوزنقه می توان آن رادرجهت موجدار پانل برش زد ودر پسنی وبلندی ذوزنقه از آن استفاده کرد.بعداز ترکیب موادفوم مانند خمیر دندان از دهانه مستطیل شکل خارج می شود و همین باعث می شود که در انوع مختلف تولید شود.با نفوذ آب ورطوبت ضریب هدایت حرارت بالا می رود ،طول عمر عایق پشم سنگ ازفوم کمتر است.ساختارفیبری و متخلخل این عایق پیوند بین مولکولی پایین آمده و به راحتی ورق ازپشم سنگ جدا شده است طول عمر ساندویچ پانل پشم سنگ از فوم xpsکمتر است.

مزایای ساندویچ پانل xps

آن سهولت در نصب واجرا
سبک است ووزن پایین آن باعث بالا رفتن سرعت می شود.
عایق مناسب در برابر برودت وحرارت می باشد.
از این ساندویچ پانل می توان به عنوان ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی با روکش های ورق آلومینیوم ، گالوانیزه و آلوزینک استفاده کرد برای ساخت سوله ، ساخت ورزشگاه ، ساخت کارخانه و کارگاه وکانکس ،کانتینر، ساندویچ پانل سردخانه استفاده کرد.

  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰

ساندویچ پانل ماموت

ساندویچ پانل ماموت از انواع مختلفی برخوردار است که به صورت مختصر آن را ذکر می کنیم.
ساندویچ پانل دیواری که برای پوشش دیوارها از آن استفاده می شود.
ساندویچ پانل سقفی که به عنوان پوشش سقف ها از آن استفاده می شود.
• ساندویچ پانل اتاق تمیز که برای ساخت ساختمان هایی که در آن ها ورود نداشتن آلاینده ها بسیار پر اهمیت است استفاده می شود و به آن ها کلین روم می گویند.
• ساندویچ پانل سردخانه ای که برای ساخت انواع سردخانه ها از آن ها استفاده می شود و در هزینه های انرژی مصرفی سردخانه ها صرفه جویی می کنند.
• ساندویچ پانل آلوزینک که از ورق آلوزینک برای ساخت این ساندویچ پانل ها استفاده می شود و عموما به صورت دو رو ورق استفاده و تهیه می شوند.

• ساندویچ پانل گالوانیزه که ورق گالوانیزه عضو اصلی این ساندویچ پانل هاست ، به طوری که دو لایه در این ساندویچ پانل از ورق گالوانیزه است .
• ساندویچ پانل آلومینیوم که از ورق آلومینیوم تهیه می شود و دو ورق پوششی آن از ورق آلومینیوم می باشد که یکی از ارزان ترین ها در بین لیست قیمت ساندویچ پانل است.
• ساندویچ پانل طرح چوب که این ساندویچ پانل از ورق فایبرگلاس که ورقی است چوبی و بسیار مقاوم در برابر فشار ، آب و رطوبت و... تهیه می شود که این ساندویچ پانل ماموت بیشتر برای ساخت انواع ساختمان های اداری و تجاری که زیبایی ساختمان برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است استفاده می شود.
• ساندویچ پانل شفاف که این ساندویچ پنل ماموت از ورق های پلی کربنات یا شیشه برای ساخت این ورق های محافظ هسته ساندویچ پانل استفاده می کنند و بسیار مناسب برای انواع گلخانه ها هستند.
• ساندویچ پانل پلی یورتان که عایق این ساندویچ پانل از فوم تزریقی پلی یورتان می باشد و می توان آن را یکی از بهترین و گران ترین عایق ساندویچ پانل در لیست قیمت ساندویچ پانل ماموت دانستو این عایق باعث می شود که این محصول ، ساندویچ پانل دیر سوز شناخته و نام گذاری شود.
• ساندویچ پانل پلی استایرن که این ساندویچ پانل از فوم تزریقی پلی استایرن برای هسته استنفاده می کند و می توان آن را یکی از ارزان ترین انواع عایق در پانل ماموت ها می باشد.
• ساندویچ پانل XPS از فوم تزریقی XPS فشرده به عنوان عایق استفاده می کند که بسیار نازک و کم حجم می باشد.
• ساندویچ پانل پشم شیشه با عایقی از پشم شیشه تهیه می شود ، که این عایق را می توان با نام الیاف پشم شیشه آن را تهیه کرد.
• ساندویچ پانل پشم سنگ یا ساندویچ پانل پشم معدنی ، پانل معدنی ای هستند که از سنگ آذرین بازمانده سنگ های آتش فشانی تهیه میشود و این محصول را می توان یکی از بهترین ها که موافق با طبیعت و محیط زیست هستند دانست زیرا قابل تجزیه و برگشت به طبیعت می باشد.
لیست قیمت ساندویچ پانل را می توانید از سایت تهیه کنید ، فقط در صورت نبود لیست قیمت باید بدانید این به این دلیل است که قیمت ساندویچ پانل با تغییر قیمت مواد اولیه در بازار نوسان پیدا می کند و همچنین تمامی موارد فوق با سفارش مشتری تغییر می کنند و می تواند مشتری ساندویچ پانل را به صورت دو رو و یک رو تهیه کند.

  • سعید احمدی
  • ۰
  • ۰

انواع حسابرسی

حسابرسی

حسابرسی درواقع شاخه ای از علوم حسابداری و حسابرسی است. تمامی شرکتها و موسسات مکلف هستند بصورت سالانه صورتهای مالی خود را به همراه گزارش حسابرس مستقل در اختیار عموم قرار دهند که این صورت های مالی دارای ویژگی های  خاصی است ازجمله اینکه این صورت های مالی باید بگونه ای باشد که حسابرس بتواند نسبت به ترازنامه و حساب سود و زیان موسسه یا شرکت اظهارنظر کند و گزارش حسابرسی را آماده کند.حسابرسی دارای انواع مختلفی است که در زیر به شرح انواع حسابرسی میپردازیم.

 

حسابرسی صورتهای مالی

تعریف صورت های مالی

صورت های مالی عبارت است از اطلاعات خلاصه شده و طبقه بندی شده در طی یک دوره مالی مشخص درباره وضعیت و عملکرد یک واحد ، موسسه و یا شرکت بر اساس استانداردهای تعیین شده و منطبق با اصول حسابداری . بصورتی که بتوان با بررسی آنها ، درمورد روند کار و فعالیت موسسه یا شرکت در آینده تصمیم گیری کرد. صورت های مالی درواقع انعکاس اطلاعات مالی مهم و پرکاربرد و میزان دارایی ها و بدهی های شرکت می باشد.

مهمترین عوامل سنجش وضعیت مالی و سود دهی شرکت ها و موسسات ، ارزیابی صورتهای مالی می باشد. در واقع هدف از تشکیل یک واحد تجاری کسب سود بیشتر می باشد تا بتواند نیازهای اعتبار دهندگان و سهامداران را تامین نماید.

 با توجه به اینکه صورت های مالی در شرکت ها و موسسه ها بیانگر وضعیت مالی و عملکرد آنها می باشد ، اطلاعات مالی اعم از بدهی ها و دارایی های موسسه در آنها ثبت میشوند که برای بررسی عملکرد و ارزیابی وضعیت مالی شرکت های و موسسات تجاری شناخت صورت های مالی و اجزای تشکیل دهنده آنها ضروری می باشد. برای سنجش وضعیت مالی  موسسات و میزان سود دهی آنها و حسابرسی صورتهای مالی ، بررسی صورت های مالی آنها مهمترین گام به شمار می آید.

صورتهای مالی اساسی شرکت ها به چهاردسته زیر تقسیم می شوند.

اجزا صورت های مالی

صورت های مالی اساسی

  • ترازنامه
  • صورت سود و زیان
  • صورت سود و زیان جامع
  • صورت جریان وجوه نقد

یادداشتهای توضیحی همراه صورتهای مالی

در حسابرسی صورتهای مالی که به اختصار به آن حسابرسی مالی می گویند، حسابرس بصورت مستقل صورتهای مالی را بررسی و مورد ارزیابی قرار داده و در مورد همه جنبه های آن بر اساس معیارهای تعیین شده و اصول پدیرفته شده حسابداری اظهار عقیده میکند . این اظهار نظر باید بر اساس شواهد و مدارک کافی و معتبر باشد که حسابرس با این کار به صورتهای مالی اعتبار می بخشد.

 

حسابرسی داخلی

در حسابرسی داخلی مدیران موسسات و یا سازمان ها برای بررسی کمیت و کیفیت هزینه ها و عملیات مالی و ارزیابی وضعیت مالی و میزان دارایی ها و ... میپردازد. حسابرسی داخلی که توسط افراد مالی و حسابداری موسسه یا شرکت انجام می شود تمامی مدارک  اسناد باید در دسترس او قرار گیرد تا بتوانند بصورت دقیق و کامل منابع مالی را کنترل و هدایت و انحرافات را تشخیص دهد تا از به وجود آمدن مشکلات و زیانهای ناشی از هدر رفتن منابع مالی جلوگیری کند.

تمامی انحرافات  که سبب ضرر مالی برا موسسه است در حسابرسی داخلی شناسایی می شود ، هم انحرافات مالی و هم انحرافات سازمان

حسابرس داخلی باید مستقل بوده و وابسته به هیچ سازمانی نباشد و با داشتن اختیار امضا و مهر ، نتایج بررسی های خود در تمامی بخش های مالی ،مدیریتی ، حقوق و دستمزد و برنامه های آموزشی و .... را طی گزارشی به  مدیران سازمان ارائه دهد.

در حسابرسی داخلی مواردی چون گردش مالی و حسابهای بانکی ،بودجه ، هزینه ها ، جزییات حقوق و دستمزد ،خرید های داخلی ، تمامی فاکتورها ، تنخواه و  ورود و خروج از انبار و ... سازمان بررسی می شود.

 

حسابرسی عملیاتی

در تعریف حسابرسی عملیاتی باید گفت که فرایند سازمان یافته و منظم برای ارزیابی کارایی و اثر بخشی عملیات سازمان  و ارائه گزارش نتایج ارزیابی می باشد.پس از بررسی شرایط و نتایج حاصل از ارزیابی ، در حسابرسی عملیاتی راهکارهای عملی برای بهبود شرایط سازمان ارائه می شود.

در حسابرسی عملیاتی ، نارسایی های عملیاتی و  نواحی بحرانی باید به درستی تشخیص داده شده  و  به اصل مطلب بیشتر پرداخته شود . همچنین مسائل ، تجزیه و تحلیل و پیگیری شده و نتایج همه بررسی ها  گزارش داده شود و برای تصحیح عملکرد شرکت راهکارهایی ارائه شود.

حسابرس عملیاتی باید بتواند برای حل تمامی مسائل بررسی شده که ادامه روند آنها سبب ضرر مالی برای شرکت میشود با ارائه راهکارهایی مدیریت را قانع کند که اجراء راهکارهای ارائه شده توسط  او برای  پیشرفت کار و استفاده بهینه از منابع مالی شرکت لازم و ضروری است.

 

حسابرسی ویژه

حسابرسی ویژه و قضایی اصولا با در خواست شرکت ها و موسسات  جهت ارزیابی و بررسی اختلاف نظرهای مالی بین آنها صورت میگیرد .در مواردی هم که پرونده ای از سوی محاکم قضایی و دیگر ارگانها به حسابرس ارجاع می شود  او به وظیفه حسابرسی ویژه و قضایی خود عمل میکند و پس از حسابرسی و ارزیابی ، نتایج را بصورت گزارش بیطرفانه و قابل اتکا ارائه می دهد.

 

حسابرسی رعایت

حسابرسی رعایت در اصل حسابرسی است که بر اساس انطباق قانون و مقررات و استانداردهای تعیین شده با صورت های مالی انجام می شود. حسابرسی رعایت میتواند به صورت مجزا انجام شود و یا همراه صورت های مالی باشد. در کشور ما حسابرسی رعایت جز جدا نشدنی حسابرسی صورتهای مالی است. در زیر نمونه هایی از حسابرسی رعایت را نام میبریم.

حسابرسی ممیزان مالیاتی در زمینه اظهارنامه مالیاتی و حسابرسی ذیحسابان و حسابرسان دیوان محاسبات کشور در جهت رسیدگی به بودجه شرکتها و یا موسسات دولتی جز حسابرسی رعایت می باشد.

انواع حسابرسی رعایت

حسابرسی مالیاتی

حسابرسی بیمه

حسابرسی دیوان محاسبات

 

حسابرسی قانونی

رسیدگی به اسناد و دفاتر و انطباق آنها با استانداردهای حسابرسی از جمله وظایف حسابرس است.در طی سالهای اخیر  هنگام بروز اختلافات مالی از حسابرسان قانونی دعوت به عمل می آید تا  صورتهای مالی را بررسی نموده و پس از بررسی ، علت این اختلافات مالی را بیان کنند. با حسابرسی قانونی تقلب های تجاری یا تقلب های کارکنان کشف میشود. چنانچه در موسسه و یا شرکت ، کارکنان اقدام به ارائه صورتهای مالی نادرست نمایند و یا اقداماتی نظیر جعل و دستکاری در صورتهای مالی انجام دهند و یا اطلاعاتی را برای بدست آوردن مزایای غیر قانونی که حق آنها نیست حذف کنند ،حسابرس قانونی وظیفه دارد این موارد را با ارزیابی و بررسی صورتهای مالی یافته و با شواهد و مدارک معتبر ارائه دهد.در حسابرسی قانونی ، خسارت تجاری اقتصادی نیز بررسی میگردد.

قابل ذکر است که در مواردی که بین سهامداران و شرکا به دلیل عدم توافق در تقسیم سود و یا دیگر مسائل مالی اختلاف به وجود می آیدکه گاهی منجر به حل آن از طریق شکایت و مراجعه به مراجع قضایی می شود وجود حسابرس قانونی برای جلوگیری از این قضایا و جلوگیری از اتلاف وقت الزامی است.

 

شرکت حسابرسی محاسبان  برای رفع نیازهای مالی ، حسابرسی و بالا بردن دانش و آگاهی موسسه ها ، شرکت ها ، کارخانه ها و سازمان های مختلف در تمامی نقاط ایران با داشتن کادری مجرب مشغول به فعالیت بوده و سالهاست ارائه خدمت مینماید. شرکت حسابرسی محاسبان با داشتن سالها تجربه کاری مدیران و اساتید مجرب و آگاه به مسائل روز حسابرسی و مالی در قسمتهای مختلف اقتصادی در داخل و خارج کشور به امر حسابداری ، حسابرسی و مالی می پردازد.

جهت اطلاع بیشتر و بالا بردن سطح آگاهیتان  (در زمینه های مختلف مالی و حسابداری و حسابرسی و تهیه اظهارنامه و تنظیم قرارداد حسابرسی ، تهیه گزارش مالی ، اخذ کد اقتصادی ، معاملات فصلی ،مالیات تکلیفی ، انواع حسابرسی و حسابرسی بیمه ،آشنایی با استانداردهای حسابرسی ، مقررات بورس ، ارزیابی عملکرد ، تعیین ارزش شرکت و ارزشیابی سهام و .... ) به صفحه تماس با ما در سایت موسسه حسابرسی محاسبان مراجعه نموده و از مشاوره مالی و مالیاتی رایگان ، مشاوره مالیاتی آنلاین ، مشاوره مالی رایگان ، مشاوره حضوری و ... بهره مند شوید.

  • سعید احمدی