وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

  • ۰
  • ۰

قیمت ساندویچ پانل با توجه به نوع ورق و ضخامت و نوع عایق میانی و طول و عرض ساندویچ پانل بستگی دارد که با توجه به شرایط و اقلیم ساندویچ پانل مشخص می شود باید ورق ساندویچ پانل را که می تواند گالوانیزه و آلوزینک وآلومینیوم باشد را مشخص کرد دو ورق باشد یا یکرو ، یکروورق یکروفویل ، یکروورق یکرونایلون، یکروورق یکروکاغذ و عایق آن پلی یورتان وعایق پلی استایرن وعایق پشم سنگ و ضخامت ساندویچ پانل بین 5 تا 25 سانتی متر متغیر می باشد و البته باید به رنگ و رال های رنگی انتخابی نیز دقت کرد که بررسی قیمت تازه با داشتن طول و عرض و مقدار ساندویچ پانل مصرفی از نوع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری و اتاق تمیز و سردخانه ای انجام می شود.

ویژگی های هرکدام از ساندویچ پانل ها با توجه به مواد تشکیل دهنده ی آن متفاوت است و این مواد تشکیل دهنده بر قیمت ساندویچ پانل دیواری و قیمت ساندویچ پانل سقفی تاثیر مستقیم دارد. تنوع در تولید این سازه، کاربردهای متنوع نیز ایجاد نموده است.

نرخ قیمت گذاری ساندویچ پانل ها بر اساس تنوع این محصولات بر اساس رنگ، طرح، متراژ و ابعاد دلخواه مشتری تعیین میگردد. با توجه به نوسانات بازار و همچنین مشخص نبودن متراژ پروژه های امکان ارائه قیمت در شرایط فعلی در سایت مقدور نمی باشد.


نظرات (۱)

.........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی