وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

  • ۰
  • ۰


از انواع ساندویچ پانل ،ساندویچ پانل های نسوز است . امروزه به دلایل وقایع ناگهانی ،بالا بودن امنیت از مهمترین خصایص یک بنا می باشد . آتش سوزی ،زلزله ،سیل و …. از جمله این وقایع است. آتش سوزی که موجب تلفات بسیار و خسارتهای زیاد می شود را می توان از طریق به کاربردن مصالح ضد حریق جلوگیری کرد.
ساندویچ پانل ضدحریق از جمله آنهاست. این ساندویچ پانل ضدحریق یا کند سوز شده از عایق پلی یورتان سخت و یا عایق دیر سوز پلی ایزوساینوریت ساخته شده است و در برابر آتش مقاوم است.
این نوع ساندویچ پانل ها ابتدا استاندارهایی را برای مواجهه با آتش ،پشت سر می گذارند. ساندویچ پانل ایزوساینوریت بویژه بسیار دیرتر آتش گرفته و اصلا دودزا نیست.این نوع ساندویچ پنل دیرتر از پلی یورتان اتش گرفته و چون ایجاد ذرات شعله ور نمی نماید باعث گسترش اتش نمی شود.
با تجهیز ساختمان و بناها به این نوع ساندویچ پانل ها می توان از خسارت های ناشی از آتش سوزی بسیار کاست. شرکتهای زیادی در ایران وجود ندارند که این نوع ساندویچ پانل را تولید کنند. چون هنوز تکنولوژی آن کامل به کشور وارد نشده است.تعداد شرکت های کمی در حال تولید این محصول هستند. البته توجه داشته باشید که ساندویچ پانل ها در برابر آتش مقاوم هستند و منظور ما از این ساندویچ پانل، ساندویچ پانل  سقفی  خاص طراحی شده برای مقابله با آتش است.
این نوع ساندویچ پانل در صنایع پالایشگاهی و نظامی و جاهایی که خطر آتش گرفتگی بسیار زیادتر است می تواند کاربرد بسیار خوبی داشته باشد
ارزیابی آزمایش مقاومت در برابر آتش سوزی
یک لایه نیمه نسوز شده حفاظتی پایداری شکل می گیرد.
در هسته لایه نیم سوز شده ، با انبساط سطوح ، فضاهای خالی پر شده و در نتیجه هیچ گونه حفره ای وجود نخواهد داشت .
 ساندویچ پانل دیواری در دمای 1000 درجه سانتیگراد ، 70 درصد پانل بدون تغییر باقی ماند و 30 درصد آن بدون گسترش شعله و انتشار آتش میان هسته و دیگر سطح های پانل نیم سوز شد.پانل ها در دماهای پیش از 300درجه سانتی گراد ، یک لایه نیم سوز شده حفاظتی شکل می گیرد.
پانل های دور از منبع آتش هیچ گونه تغییری را متحمل نشده اند. کار برد ساندویچ پانل نسوز برای مصارف صنعتی ، کارگاهی، کارخانجات وتولیدی ها می باشدو بسیار مناسب برای محیط های فعالیت های باحرارت بالا می باشد که ممکن است مورد اشتعال قرار گیرد.

 

  • ۹۶/۰۹/۲۷
  • سعید احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی