وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

  • ۰
  • ۰

ساندویچ پانل دیواری چیست

نوعی از مصالح ساختمانی پیش ساخته که بین دولایه تشکیل دهنده آن فومی به عنوان عایق تزریق می شود. فوم میانی که همان هسته ساندویچ پانل نام گرفته به عنوان عایق در بین لایه های خارجی عمل می کند و از نفوذ رطوبت، سرما و گرما به داخل سازه و از خروج یا انتقال هوای داخل به بیرون از آن جلوگیری می کند. از ساندویچ پانل دیواری شرکت ماموت جهت پوشش دیوار یک سازه استفاده می شود.

لایه های خارجی یک ساندویچ پانل از ورق های فلزی تشکیل شده که بنا به نوع کاربردشان از جنس آلوزینک، آلومینیوم، گالوانیزه و ... می باشد. از ورق آلوزینک بیشتر از ورق های دیگر استفاده می شود زیرا ورق هایی هستند که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدن داشته و در مقابل رطوبت زنگ نزده و به دلیل قیمت مناسب آنها بیشترین کاربرد را دارند.

ورق های آلومینیوم نیز دارای خواص ضد زنگ هستند و زیبایی خاصی به نمای ظاهری سازه می دهند. از ساندویچ پانل دیواری جهت ساخت دیوارها و پارتیشن بندی در مراکز اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. جهت این کار از ترکیب ورق ها نظیر دو رو ورق آلوزینک، دو رو ورق گالوانیزه و یا یک رو گالوانیزه یک رو آلوزینک استفاده می شود و با ایجاد شیار بر روی آنها به استحکام بیشتر ساندویچ پانل دیواری می توان افزود.

 

انواع ساندویچ پانل دیواری ماموت

  • پنل دیواری اتاق تمیز
  • ساندویچ پانل دیواری ساده
  • پانل های دیواری پیچ مخفی
  • ساندویچ پنل دیواری نرو مادگی
  • ساندویچ پنل دیواری دو رو نایلون

 

ساندویچ پانل دیواری

  • ساندویچ پانل دیواری شیاردار
  • ساندویچ پانل دیواری موج دار

 

مشخصات ساندویچ پانل دیواری ماموت

ساندویچ پانل دیواری ماموت دارای عرض 1 متر و طولی دلخواه و بر اساس نیاز می باشد.

 

موارد کاربرد ساندویچ پانل دیواری

استفاده در دیوارهای ورزشگاه ها و سالن ها
دیوارهای آزرمایشگاه ها و نمازخانه ها
پوشش دیوار کانتینر ها و کانکس ها
کاربرد آنها در ساختمان های ویلایی و سردخانه های ثابت و متحرک

 

شرکت ماموت

شرکت ماموت با مجهزترین دستگاه ها سالیان بسیاری است به تولید انواع ساندویچ پانل پرداخته و در جهت خدمت رسانی به مشتریان این محصول با نهایت سعی خود در این مسیر گام برمی دارد.

تولید ساندویچ پانل سقفی جهت پوشش سقف سازه و ساندویچ پانل دیواری جهت پوشش دیوار سازه از مهمترین تولیدات شرکت ماموت می باشد. از ویژگی های بارز این شرکت تحویل فوری ساندویچ پانل و ارائه لیست قیمت نصب ساندویچ پانل می باشد. جهت اطلاع از قیمت ساندویچ پانل و مشخصات فنی ساندویچ پانل شرکت ماموت به سایت مراجعه نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی