وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

  • ۰
  • ۰

انواع ساندویچ پانل ماموت

ساندویچ پانل ها در دو نوع سقفی و دیواری تولید می شوند و هر یک از آن ها دارای زیر مجموعه هایی است که در ادامه به آن می پردازیم :

قیمت انواع ساندویچ پانل ماموت

انواع ساندویچ پانل سقفی : از ساندویچ پانل سقفی برای پوشش سقف سازه ها استفاده می شود . این محصول در رنگ ها و طرح های مختلف طبق ابعاد داده شده از سوی مشتری وارد خط تولید می شود . از ساندویچ پانل سقفی می توان برای پوشش سقف انواع ساختمان های تجاری ، اداری ، صنعتی ، مسکونی و ... استفاده کرد . ساندویچ پانل سقفی دورو ورق ، ساندویچ پانل سقفی یک رو ورق ، ساندویچ پانل سقفی دورو نایلون ، ساندویچ پانل سقفی سردخانه ای ، ساندویچ پانل سقفی اتاق تمیز و ... نمونه هایی از انواع ساندویچ پانل سقفی می باشند . این پانل ها در ضخامت های 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12.5 و 15 سانتی متر تولید می شوند .

 

قیمت انواع ساندویچ پانل ماموت

انواع ساندویچ پانل دیواری : ساندویچ پانل های دیواری با عرض ثابت 116 سانتی متر برای پوشش دیوار ها استفاده می شود . این پانل ها به صورت نر و مادگی در هم فرو رفته و به هم متصل می شوند . آنها بسیار سبک هستند به همین دلیل به راحتی می توان آن ها ر ا نصب کرد . ساندویچ پانل دیواری دورو ورق ، ساندویچ پانل دیواری یک رو ورق ، ساندویچ پانل دیواری دورو نایلون ، ساندویچ پانل دیواری کلین روم ، ساندویچ پانل دیواری اتاق سرد ، ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی و ... نمونه هایی از انواع ساندویچ پانل دیواری ماموت می باشند .

ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی : ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی پانلی است که هنگام اتصال دو پانل به هم وقتی که قسمت های نر و مادگی کنار هم قرار می گیرند ، پیچ اتصال از زیر به آنها وصل می شود . از این پانل بیشتر برای نمای کار استفاده می شود .

قیمت انواع  ساندویچ پانل ماموت

قیمت ساندویچ پانل ماموت بر اساس نوع ساندویچ پانل و ضخامت آنها و اینکه پانل سقفی باشد یا دیواری متغیر است . بیشترین عاملی که روی قیمت انواع ساندویچ پانل ماموت می تواند تاثیر گذار باشد جنس فوم عایق و ضخامت آن است .

شما خریداران محتر جهت اطلاع از قیمت انواع ساندویچ پانل ماموت می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و یا به صفحه قیمت ساندویچ پانل ماموت مراجعه نمایید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی