وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

  • ۰
  • ۰

کشنده جدید رنو

کامیون رنو محصول شرکت خودروساز رنوتراکس فرانسه می باشد که سال هاست به واسطه قرار داد همکاری با شرکت آریا دیزل وارد کشور ایران شده است و در بازار خودرویی ایران عرضه می شود.

آریا دیزل نماینده انحصاری و رسمی انواع کامیون رنو در ایران می باشد که به دلیل محصولات با کیفیت  و سرلوحه قرار دادن رضایت مشتریان جزو یکی ازشرکت های مهم در کشورمان می باشد. همکاری رنو و آریا دیزل به سال 2006 بر میگردد.آریا دیزل هم زمان با واردات کامیون های رنو اقدام به تولید و مونتاژ کشنده رنو پریمیوم و کراس نیز کرده است که به دلایل تحریم مدتی به تاخیر منجرب شد.

شرکت آریا دیزل سال گذشته توافق نامه ای  با شرکت رنو امضا کرد که براساس آن کشنده رنوt وسایر کامیون های جدید رنو در ایران مونتاژ یا فروخته خواهند شد. این توافق نامه منجرب این شد که جدیدترین کشنده رنو با نام تجاری کشنده  t480 وارد ناوگان حمل و نقل کشورمان شود.

کشنده جدید رنو ارتقا یافته به استاندارد یورو 6 می باشد که بیش از 2 میلیارد یورو هزینه دقیق ترین تست های ایمنی بر روی این کشنده رنو T480 بوده است که در طول تاریخ بی سابقه بوده است. این هزینه به مشتریان خود حس آرامش و اطمینان می دهد. کیفیت و قابلیت اطمینان اتفاقی نیس میتوان گفت که ثمره یک دهه فعالیت موفق و پشتوانه مدیران و مهندسین مجرب می باشد.300 دستگاه از این مدل در طول 5 سال با طی کردن مسافت 10 میلیون کیلومتر از دمای 40 درجه زیر صفر تا دمای 60 درجه بالای صفر روزانه تست شده اند و 5میلیون کیلومتر اضافی اط نظرکیفیت تست شده اند.

رنو تا به امروز تقریبا 25000 راننده را تحت آموزش کار با کامیون جدید قرار داده است که این  خود باعث دیر مستهلک شدن کامیون و صرفه جویی تا 15 در صد در لوازم میشود.این کشنده جدید رنو در سال 2014  و در جشنواره AAI فرانسه رونمایی شد و در همان سال موفق به کسب رتبه برترین کامیون سال شد.

کامیون جدید رنو از موتور 6 سیلندر خطی با سر سیلندر یک تیکه تشکیل شده که دارای دو مدل اصلی 11 و 13لیتری است که به ترتیب dti11,dti13 می باشد که هر یک از این دو موتوربا توجه به کاربری حمل قابل سفارش است.

شرکت رنو تراکس  از گیربکس زد اف برای این نوع کامیون استفاده نکرده و گیربکس جدیدی به نام اپتی درایور را برای موتور 480 اسب بخار بر روی کشنده نصب کرده است.تجهیزات و امکانات این ماشین شامل آپشن های بی شماری می باشد که میتوان به چند نمونه آن اشاره کرد: دکمه های داشبرد  به گونه ای طرا حی شده که بیشترین دسترسی را به راننده می دهد، چرخش صندلی راننده 90درجه به سمت داخل و یک میز برای خوردن غذا، ترمز دستی اتوماتیک و تانک باد آلومینیومی و...اشاره کرد.

کابین این کشنده رنو بسیار ایمن و راحت است.داشبرد به گونه ای طراحی شده است که بهترین دسترسی را به راننده می دهد.

برای مشاهده مشخصات فنی کشنده جدید رنو بر رو لینک کشنده رنو T480 کلیک کنید.

برای اطلاع از قیمت کشنده رنو جدید با مشاورین وبسایت تماس حاصل فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی