وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

  • ۰
  • ۰

کامیون رنو

شرکت رنو تراکس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای تجاری در اروپا به شمار می رود که تاریخچه تاسیس این شرکت به سال 1895 برمیگردد. کامیون های سنگین رنو به عنوان یکی از پیشروان صنعت کامیون در جهان مطرح شد و شرکت رنو توانست محصولات و کامیون های باری خود را در کشورهای مختلف جهان همچون اسپانیا نیز تولیدکند.

شرکت آریا دیزل در ایران به عنوان اولین گام در ایجاد تنوع در محدوده های وزنی محصولات تولیدی خود و به منظور کسب قابل ملاحظه ای از صنعت خودروهای باری در بخش کامیون های سبک و نیمه سنگین و سنگین در سال 1384قرار داد همکاری با شرکت رنو را در جهت نوسازی ناوگان فرسوده کشور و تولید کامیون باری رنو با نام تجاری پریمیوم 380 آغاز نمود و محصول کامیون میدلام را تا به امروز به بازار ارائه نمود.


مجموعه آریا دیزل موتور با کامیون باری پریمیوم380 با تکیه بر قدرت موتوری 380 اسب بخار، استاندارد آلایندگی یورو3 و جان سختی گیربکس و تجهیزات ویژه همچون قفل مرکزی همراه با کنترل از راه دور،کروزکنترل و تاخوگراف تمام ویژگی های یک کامیون باری مطلوب ونمونه را دارا می باشد.

این کامیون رنو با قابلیت بهره گیری از استاندارد های روزاروپا و امکانات رفاهی و ایمنی مطلوب، طول مفید شاسی و جعبه دنده پیشرفته zf با قابلیت تطبیق در شرایط مختلف جاده است.کامیون رنو پریمیوم با دو مدل سقف بلند و سقف نرمال به فروش می رسد.
کامیون باری c380 محصولات رنو دیگری می باشد که با مشخصات فنی همچون قدرت موتور 206 اسب بخار،استاندارد آلایندگی یورو5و تعداد6 سیلندروگشتاورد 1050 نیوتن متروتجهیزات ویژه ی این کامیون باری رنو c380 همچون تزریق سوخت با فشار بالا روانه بازار شده است.

تجهیزات استاندارد کامیون رنو فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم زاویه و عمق ، تخت خواب ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، بخاری درجا ،جک بالابر بر 20تن ، پروژکتور عقب، صفحه نمایش با منوی فارسی، آیینه های برقی همراه با گرمکن، سیستم ضد سرقت، افتابگیربیرون شیشه جلو می باشد.

کشنده رنو t480 جدیدترین کامیون کشنده گروه صنعتی آریا  دیزل که به تازگی با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل و تنوع سبد محصولات آریا دیزل پا به عرصه حمل ونقل باری گذاشته است و به واسطه گروه آریادیزل روانه بازار شده است و با مجموعه ای از امکانات و قدرت موتوری بالا میتوان گفت رقیبی مناسب و در حد کشنده های برتر جهانی می باشد.برای مشاهده مشخصات فنی این کامیون کشنده  میتوانید به صفحه کشنده رنو t480  مراجعه فرمایید.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی کامیون رنو با کارشناسان وبسایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی