وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

  • ۰
  • ۰

اجاره خودرو بی ام و X3

خودروی های کراس اور بی ام و محصول کشور آلمان از محبوبت زیادی در میان کراس اور هایی که در بازار وجود دارند برخوردار است.

اجاره خودرو بی ام و X3 خودرویی است با آپشن های سفارشی بسیار زیاد که می توانید آن آپشن ها را به دلخواه کم و زیاد کنید ، این خودرو کراس اور در نوع جدیدش که ورژن 2018 آن می باشد ، در اوایل سال 2018 عرضه خواهد شد ، هرچند که مدل های قدیمی تر آن در بازار موجود می باشد اما همچنان طرفداران ماشین های کراس اور منتظر غعرضه این خودرو هستند.

کراس اور X3 نسل سوم در اصل فرقی با مدل های قبلی در ظاهر ندارد اما درارای گجت های متنوع زیادی است که به آن افزوده شده است ، مانند پنل فرمان دیجیتالی که یکی از آپشن های این خودروی لوکس است که می توان آن را سفارش داد.

نسل سوم BMW X3 را BMW X3 XDrive30I می گویند که این خودرو را میتوانید به قیمت حدید 70 هزار دلار به صورت استاندارد تهیه کنید.

این خودرو دارای موتور 4 سیلندر خطی توربو شارژ با حجم 2 لیتر می باشد که توان حداکثر آن 248 اسب بخار و گشتاور آن حداکثر 350 نیوتن متر می باشد.

خودرو BMW X3 در مدت 6 ثانیه ، سرعت 0 را به 100 خوااهند رساند.

اجاره خودرو X3 Bmw برای بسیاری از افراد که می خواهند به سفرهای داخل شهری ، خارج شهری و بین شهری بروند توصیه می شود ، زیرا علاوه بر سرعت ، قدرت و گشتاور بالا ، این خودرو بسیار راحت و ایمن می باشد و شما در این خودرو هرگز احساس خستگی نخواهید کرد و از سفر خود نهایت لدت را خواهید برد.

از امکانات این خودرو اجاره ای می توان به سیستم های اگزوز و تعلیق و ترمز بسیار قدرتمند این خودرو اشاره کرد ، از دیگر استاندارد های این خودرو می توان به چراغ های LED ، مون روف پانورورامیک، سیستم کنترل آب و هوای درون خودرو به صورت سه منطقه ای ، 14 نوع تنظیمات مختلف برای صندلی های جلو اشاره کرد.

برای اجاره خودرو لوکس و زیبای بی ام و X3 می توانید با ما تماس حاصل فرمایید ، همچنین شما می توانید با توجه به لیست قیمت اجاره خودرو در صورتی که خودروی مورد نظر شما در لیست کرایه خودرو ما وجود داشت آن را سفارش دهید.

در غیز این صورت ما آماده دریافت سفارشات خارج از لیست شما مشتریان عزیز هستیم و به شما تضمین کیفیت و سلامت را در کنار شرایط اجاره خودرو مناسب خواهیم داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی