وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

  • ۰
  • ۰

کشنده اسکانیا g400  در کلاس تک محور می باشد و مشابه مدل اسکانیا G410 می باشد که مدتی قبل تر از این خودرو تولید و به بازار عرضه شد.کشنده اسکانیا جز یکی از بهترنی های موجود در بازار ماشین آلات سنگین جهان می باشد.  اسکانیا تولید شده توسط شرکت ماموت دیزل می باشد که نمایندگی رسمی شرکت اسکانیا سوئد در ایران است و مسئولیت مونتاژ، فروش محصولات و تولید قطعات کامیون اسکانیا در ایران را بر عهده دارد. 

این کشنده قدرتمند از ویژگیهای زیر برخوردار است:کشنده های اسکانیا چندین سال است که در ایران بخوبی جای خود پیدا کرده و در جاده های کشور به فراوانی دیده میشود این کشنده محصول کشور سوئد میباشد و در ایران توسط شرکت ماموت دیزل مونتاژ و عرضه میشود ، در این شکی نیست که امروزه کشنده های اسکانیا نه تنها در ایران بلکه در اروپا از محبوبیت بالایی در میان رانندگان برخوردار است بطوریکه چندین سال بعنوان پرفروش ترین و قدرتمندترین کشنده اروپا انتخاب شده و جوایز متعددی دریافت نموده است.


شرکت اسکانیا اخیرا توانسته کامیونی با موتور 8 سیلندر یا همان V8 را با کیفیت یورو5 طراحی و تولید کند که در نوع خود بی سابقه است. از نظر رانندگان استهلاک پایین و کم مصرف بودن یکی از نقاط قوت کشنده های اسکانیا در مقایسه با سایر کشنده ها میباشد بلندی سقف ،بزرگی و جادار بودن اتاق ،سواری نرم و راحتی راننده از دیگر مزایای این کامیون میباشد بطوریکه شاید بتوان گفت بزرگترین حسن اسکانیا لذت بردن از رانندگی می باشد.


یکی دیگر از نقاط قوت این کشنده خدمات پس از فروش قوی ،تعداد زیاد نمایندگی، فراوانی  و قیمت مناسب قطعات نسبت به سایر کشنده هاست علاوه بر موارد ذکر شده گیریبکس اتومات این کشنده سهم زیادی دررضایتمندی رانندگان از کار با کشنده را دارد. اسکانیا سریG رضایت نهایی را به شما خواهند داد این کشنده ها بطور خلاصه  از 3 ویژگی بارز قدرت ، مصرف حداقل، فضای مناسب و جادار برخوردار می باشند.

ماموت دیزل مشخصات فنی کشنده اسکانیا g400 به شرح زیر است. لازم به ذکر است که کشنده اسکانیا g400 به صورت تک محور عرضه می شود ، برای اطلاع از قیمت کشنده اسکانیا  جی ۴۰۰ اینجا را ببینید.


موتور و گیربکس


موتور اسکانیا dc13 شش سیلندر خطی ، یورو ۴ ، ۴۰۰ اسب بخار قدرت ، ۲۱۰۰ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ دور در دقیقه ، مجهز به کاتالیزور scr ، حجم موتور ۱۳ لیتر.


گیربکس دستی اتوماتیک اسکانیا اپتی کروز مدل grs905r مجهز به ۱۲ دنده جلو ۲ دنده کرال و دو دنده عقب ، سنکرونیزه و دارای روغن سردکن.


ابعاد و اوزان


طول کامیون ۵۹۵۵ میلی متر.


وزن ناخالص مجاز ۴۲ تن.


وزن کل شاسی بدون بار ۷۱۷۲ کیلوگرم.


سایر تجهیزات


ترمزهای عقب و جلو دیسکی مجهز به ABS و ترمز EBS ، ریتاردر هیدرولیکی گیربکس ، خفه کن ، تعلیق جلو مکانیکی و تعلیق عقب بادی ، سیستم سوخت رسانی یونیت انژکتور.


اتاق مجهز به دو تخت خواب ، بخاری درجا ، قفل دیفرانسیل ، آینه گرم کن دار با تنظیم برقی ، فن ترموستاتیک ، قطع کن باتری ،‌ پیش گرمکن گازوییل ،‌ گربه روی آلومینیوم ، دریچه سقف ، تعلیق صندلی راننده تمام اتوماتیک.


برای اطلاع از قیمت کشنده اسکانیا بر روی لینک کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی