وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

  • ۰
  • ۰

انواع کانکس


کانکس در مدل ها وکاربری های مختلف  تولید می شود: کانکس گارگاهی ،کانکس مسکونی ، کانکس ویلا ، کانکس اداری ، کانکس فروشگاهی ورستوران و کافی شاب وساخت گیت عوارضی  ، کانکس راهنمایی ورانندگی و اتاق نگهبانی منازل   امکانات داخلی هر کدام از این کانکس ها متفاوت باشد

بااستفاده از متریا ل های بسیار زیادی مانند شیشه ، ساندویچ پانل ، چوب کانکس در انواع چرخدار و ثابت ، متحرک ،پیش ساخته پانلی و کاروان تولید می شودو بسیارسبک  و قابل حمل می باشد .

کانکس متحرک به آسانی جابجا می شود وچرخ دارد و تغییر مکان می دهد. کانکس چوبی سازگار با محیط زیست و در مناطق خوش آب وهوا به خصوص مناطق شمالی ایران که از فضای سبز و جنگل بسیار برخوردار است بسیار زیبا وآرام به همراه داشته باشد که برای اوقات فراغت بسیارمناسب است. وبرای ساخت ان از چوب راش ، بلوط ، افرا ،  گردو و ....استفاده می شود. کانکس چوبی به عنوان ویلا در کنار دریا  وجاده و سرویس بهداشتی در جنگل و رستوران جنگلی استفاده می شود.

کانکس ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پانل از ترکیب ساندویچ پانل سقفی وساندویچ پانل دیواری ساخته می شود در انواع کانکس آلومینیوم ، کانکس آلوزینک ، کانکس گالوانیزه  .کانکس آلومینیوم ترکیبی از ورق آلومینیوم  وفوم پلی یورتان یا ورق پلی استایرن ، ساندویچ پانل پشم سنگ است . کانکس گالوانیزه ترکیبی از ورق گالوانیزه و عایق پلی یورتان است . کانکس آلوزینک ترکیبی از ورق آلوزینک و عایق پلی یورتان و پشم سنگ و پلی استایرن است .ضخامت این ورق ها بین 0.5تا0.7 میلیبمتر و عرض مفید انها 1.07وطول آنها به اندازه کانکس ودلخواه مشتری متفاوت می باشد و ضخامت عایق ان از 5تا 15 سانتی متر می باشد.

مزایای کانکس

مقاوم در برابر حرارت وبرودت ، مقاوم در برابر حریق وآتش سوزی، مقاوم در برابر بادو خاک و طوفان و مناسب برای تمام اقلیم ها ودر طرح ورنگ های مختلف وسبک وزود نصب وقابل جابجایی است و  ضد پوسیدگی وخوردگی و زلزله می باشد.

کانکس شیشه ای

این کانکس با توجه به نوع شیشه مصرفی که می تواند شیشه معمولی شیشه میرال ، شیشه سکوریت ، شیشه های خودرویی خم داروساده در تمام اقلیم ها قابل استفاده است هزینه ان پایین و قابل حمل می باشد واجرای آن آسان و عایق حرارت وبرودت و رطوبت می باشد .

کانکس زلزله

کانکس زلزله به صورت یک ودوو چند طبقه ، کانکس سیار ، کانکس ثابت که به مناطق زلزله زده ارسال می شود وامکانات یه خانه کامل  وامکانات بیمارستان کامل وامکانات مدرسه سیار و تمام پناهگاه ها وامکاناتی که برای یک منطقه زلزله زده لازم است را فراهم می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی