وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

  • ۰
  • ۰


این ساندویچ پانل با استفاده از ورق گالوانیزه در لایه رویی ولایه رویی  ساخته می شود و به عنوان ساندویچ پانل سقفی وساندویچ پانل دیواری درضخامت 5تا15 سانتی مترو طول با توجه به دلخواه مشتری و عرض مفید 1.08 متر  مورد استفاده قرار می گیردو از ترکیب دو آلیاژ آهن و روی بدست آمده است ودر اکسیده شدن مقاومت بیشتری دارد از عایق پلی یورتان به عنوان عایق لایه وسط آن استفاده می شود که دانسیته آن 2+_40 کیلوگرم و ضخامت فوم  آن 10 سانتی متر می باشد .

مزایای ساندویچ پانل گالوانیزه

در تمام اقلیم ها استفاده می شود و مقاوم در برابر حرارت و برودت است دارای رنگ های متنوع می باشد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند .دارای مقاومت در مقابل رانش زمین وزلزله می باشد  ،مقاومت شیمیایی دارد مقاومت در برابر بادو باران وکولاک  ، قابل شستشو می باشد در برابر حریق مقاوم بوده  استحکام  بالایی دارد، به صورت دوروورق گالوانیزه ، یکرو ورق گالوانیزه یک رو فویل ، یکرو ورق گالوانیزه یک روکاغذ   در طرح های مختلف در ساخت سازه مورد استفاده قرار می گیرد و نصب ساندویچ پانل بسیار ساده و آسان وزود بازده است.

کاربرد ساندویچ پانل گالوانیزه 

ساندویچ پانل گالوانیزه  در ساخت شیروانی وسقف منازل وکارخانه ها وکارگاه ها ی صنعتی  وسالن های ورزشی وانواع یخچال و سردخانه  مواد غذایی وپروتئینی وصنایع و معادن و انواع کانکس وکانتینر ثابت ومتحرک  وجایگاه سوخت وجایگاه نگهبانی ، کیوسک روزنامه فروشی  ، انواع سوله وانبارو... کاربرد دارد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی