وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

  • ۰
  • ۰

ساندویچ پانل


ساندویچ پانل یک سازه کاملا مقاوم و سبک و مرکب است که از سه لایه اصلی تشکیل شده است لایه رویی و لایه زیرین و لایه عایق که بسیار سبک تر از مصالح ساختمانی نظیر کچ وخاک و سیمان وآجر و سفال می باشد وزودنصب است ساندویچ پانل درنوع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی در انواع و جنسیت ها وبا عایق های  متفاوت تولید می شود . مزایای ساندویچ پانل مقاوم دربرابر حرارت وبرودت وطوفان وکولاک برف وزلزله ورانش زمین می باشد عایق صوت ورطوبت بوده ،سبک و زودنصب میباشد ، مقاوم در برابر حریق و آتش سوزی است . مقاوم در برابر پوسیدگی وخوردگی و قارچ وکپک می باشد . مناسب برای تمان اقایم هابوده است .
مشخصات فنی ساندویچ پانل
ساندویچ پانل با ضخامت 5تا15 سانتی متر متغیر بوده ،عرض مفید 1.08 متربرای ساندویچ پانل سقفی وعرض 1.16 متر برای ساندویچ پانل دیواری  و طول آن از 2تا 12 متر به دلخواه مشتری متغیر می باشد. از عایق پلی یورتان به عنوان بهترین عایق وعایق پلی استایرن وپشم سنگ و از ورقهای گالوانیزه وورق آلوزینک وورق آلومینیوم برای  ساندویچ پانل گالوانیزه ، ساندویچ پانل آلوزینک وساندویچ پانل آلومینیوم و ساندویچ پانل سردخانه ای و ساندویچ پانل اتاق تمیز استفاده می شود که هرکدامنسبت به سلیقه مشتری و شرایط اجرا سازه انتخاب می شود و رنگ آمیزی می شود .
کاربرد ساندویچ پانل
 در تولید وساخت انواع سوله ، یخچال و انبار مواد غذایی  و کارخانه وکارگاه صنعتی ونیمه صنعتی ، اتاق تمیز، بیمارستان ، اتاق عمل، آزمایشگاه، سالن اجتماعات وآمفی تئاتر، نمایشگاه ،سینما،جایگاه سوخت ،کانکس وکانتینر و کیوسک روزنامه و اتاق نگهبانی مورد استفاده قرار می گیرد.  

  • ۹۶/۰۸/۲۹
  • سعید احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی