وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

  • ۰
  • ۰

کامیون فاو

کامیون فاو محصول خودروسازی فاو یکی از نام آشنا ترین و مهمترینبرندهای  مطرح در صنعت خودرویی جهان می باشد که با برخورداری از تمام آپشن ها جز مهمترین های صنعت حمل ونقل جاده ای در جهان است.

فاو گروه خودروسازی دولتی چین می باشد که سال هاست توسط خودروسازی سیباموتور وارد ناوگان حمل ونقل کشورمان شده است.کامیون فاو با بهره گیری از تمام فناوری های روزاروپا و تکنولوژی نوین خودروسازی در سال های متوالی توانسته در بین برند ها ی معتبر و بزرگ دنیای خودروسازی جز یکی از بهترین ها باشد.

شرکت سیبا موتور با ارائه خدمات امدادی وارائه خدمات پس از فروش محصولات در حوزه گارانتی و وارانتی می نمایدو این شرکت توانست دارای رتبه برتر  در میان تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات فروش تجاری به تایید سازمان بازرسی استاندارد کشور را به دست آورد.

برند فاو بعد از تولید کامیون ها خود توانست جزو بزرگان عرصه خودروسازی جهان قرار بگیرد و به فروش بالایی برسد و جز  هفت برند مطرح  دنیا به شمار می اید.

کامیون های فاو در ایران در چند طرح متنوع تولید می شود که میتوان به کامیون کمپرسی موفق فاو اشاره کرد که محصول جدید شرکت فاو می باشد که به تازگی به کشور راه پیدا کرده است و توانسته در حوزه بازرگانی ایران را به پیشرفت قابل قبولی برساند.

در نگاه اول به این کامیون فاو حس رضایت از طراحی این خودرو قابل برداشت است.کامیون باری آرام وشیک در کلاس های خودروهای سایز نیمه سنگین قاطعانه می توان گفت  کیفیت و زیبایی  داخلی خودرو در کلاس خود و در مقایشه با رقبای خود خیره کننده می باشد.کامیون فاو خودرویی با الهام گرفته از برندهای مطرح دنیا است.الهام هایی که در موتور و کابین وظاهری کامیون می توان اشاره کرد.فرم کامیون فاو و طراحی منحصر به فرد نیز از دیگر ویژگی های کامیون های باری فاو می باشد.

شرکت سیبا موتور شعار ما همواره به حرکت می اندیشیم را سرلوحه برنامه های خود قرارداده است و توانسته به تمام چشم اندز ها و فعالیت ها یخود جامعه عمل بپوشاند.محصولات فاو مجهز به جدیدترین استاندارهای زیست محیطی اروپا  مجهز بوده اند و یکی از مهمترین خودروساز در ایران می باشد.


برای اطلاع از فروش اقساطی کامیون فاو بر روی لینک کلیک کنید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی