وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

وبلاگ رسمی سئوشو

  • ۰
  • ۰

برندهای کامیون سازی مطرح و معروف در سرتاسر دنیا همواره پیشتاز حمل ونقل باری بوده اند.ولوو و اسکانیا دو کمپانی بزرگ سوئدی می باشند که سهم قابل توجهی از این تولید را برعهده دارند.این دو برند درکلاس کشنده عنوان برترین کشنده های دنیا را به خود اختصاص داده اند.این برندهای مهم تولیدکننده کامیون نه تنها از نظر میزان سوخت نسبت به سایر خودروهای سنگین برتر هستند.عنوان مقرون به صرفه ترین و اقتصادی ترین کامیون ها را به نیزبه خود اختصاص داده اند.این دوکمپانی بزرگ  از نظرکیفیت و قدرت موتور و زیبایی ظاهری حرف اول را در بین کمپانی های دیگر می زند.

بر اساس نتایج منتشر شده میتوان به عینه گفت که کمپانی های نظیر بنز،ولوو،اسکانیا ، رنو ،داف تراکس و مان وایویکو در حال حاضر تولییدکنندگان برتر کامیون در دنیا می باشند که توجه بسیاری از رانندگان را به خود جلب کرده اند.برای بسیاری از ما کامیون های روز اروپا بسیار شناخته شده اند و جذابیت های خاص خود را دارد.

رنو تراکس

رنو شرکت خودروسازی فرانسوی می باشد که در ساخت انواع کامیون های باری و کشنده می باشد.برند رنو درزمینه کامیون رنو از قدمت و اعتبار چندین ساله در اروپا برخوردار است.رنو در سال 1899 شروع به فعالیت کرد و در سال 1957 با تاسیس کمپانی SAVIEM با ادغام شرکت های وابسته به رنو در بخش کامیون و اوتوبوس هم چون SOMUAوlatil فعالیت خود را در زمینه ساخت کامیون آغاز کرد.رنو محصولات کامیون های خود را به واسته شرکت خود، رنو تراکس شرکت صنایع فرانسوی به فروش می رساند.تاریخچه تاسیس رنو تراکس این شرکت به آغاز ساخت اولین خودروهای سواری رنو در سال 1895 توسط لویی رنو باز می گردد.

از سال 1983 شرکت رنو تراکس به عنوان یکی از مهمترین و یکه تاز صنعت کامیون های سنگین در جهان مطرح شد.محصولات رنو در کلاس های مختلفی همچون کشنده رنو و کامیون و کمپرسی تولید می شود.تعدادی از محصولات سنگین رنو در ایران از طریق شرکت آریا دیزل و سایپا دیزل به فروش می رسد. شرکت آریا دیزل نماینده انحصاری کشنده وکامیون های سنگین ((رنوتراکس)) فرانسه در ایران با سرلوحه قرار دادن رضایت مشتریان پا به بازار رقابتی خوروهای سنگین ایران گذاشت و شعار این شرکت خدمات رسانی و برتری کیفیت محصولات تولیدی خود بوده است. قرارداد همکاری ما بین شرکت آریا دیزل و رنوتراکس در سال 2006 منعقد شد که شامل واردات ،توزیع ،مونتاژ وهمچنین خدمات پس از فروش 


بنز تراکس

شرکت بنز یک خودروساز آلمانی می باشد که در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون ، اتوبوس و موتورهای درون سوز همچنین ارائه خدمات مالی فعالیت دارد .بنز یکی از قدیمی ترین شرکت های خودروسازی جهان می باشد که میتوان گفت برای همه شناخته شده است.در سال 1998 بنز-دایملر با شرکت خودروسازی آمریکایی ادغام شد و بنز اند سی تاسیس شدواز سال 1926 کارخانجات دو شرکت تولیدخود را با برند مرسدس بنز به بازار عرضه کرد.


اسکانیا تراکس

کامیون سازی اسکانیا در کشور سوئد متولد شده و فعالیت صنعتی خود را باتولید انواع کامیون و کشنده آغاز کرده است.شرکت اسکانیا از ادغام بین دو شرکت وابیس واسکانیا به وجود آمد.شرکت اسکانیا در سال 1900در مالمو سوئد پایه گذاری شد و در ابتدا تولیدکننده دوچرخه بود اما سال 1903 اولین خودروهای تولیدی این شرکت ازکارخانه خارج شد و بعد از دو سال اولین کامیون اسکانیا ساخته شد.به دنبال مشکلات مالی در وابیس دو شرکت سال 1911 اسکانیا و وابیس ادغام شدند و شرکت اسکانیا-وابیس به روی کارآمد.تولید پیشرانه و خودرو به سودرتیلیا انتقال یافت و کامیون های اسکانیا در مالمو تولید شد.


ولوو تراکس

کامیون ساز ولوو درسال 1927 توسط مهندسین مکانیک در کشور سوئد تاسیس شد و هم اکنون شامل یک گروه بزرگ به نام Volvo ab فعالیت می کند.کشنده ولوو هم اکنون یک رقیب سرسخت برای شرکت موفق اسکانیا می باشد که توانسته هم پا با این شرکت در عرضه جهانی بدرخشد.اولین محصول با موتور دیزلی را در سال 1936 با معرفی سری l34 وارد بازار کرد.امروزه ولوو تراکس شرکت های طراز اول ماک تراک و رنو تراک در منطقه،همکاری خود را با این شرکت در سال 1364 و با تولید کامیون های مدل f12وnl12 آغاز نمود.ردرحال حاضر سایپا دیزل با همکاری شرکت ولوو تراکس تولید کامیون بروز سری FH ولوو و FM با موتورهای مجهز به استاندارد آلایندگی یورو 4 را در دست فروش دارد.

داف تراکس 

داف تراکس،شرکت کامیون‌سازی هلندی است، که دفتر اصلی آن در شهر آیندهوون، هلند قرار دارد و یکی از مهمترین گروه های صنعتی موجود در جهان صنعت خودرویی می باشد. کابین و اکسل کامیون‌های این شرکت در وسترلوی، بلژیک تولید می‌شود و یکی از مهمترین کامیون های موجود در کشور هلند می باشد.

برخی از کامیون‌های تولید شده در برند داف توسط شرکت لیلاند تراکس انگلستان طراحی و تولید شده است. هم اکنون برند داف تحت مالکیت شرکت پکار قرار دارد.

مان تراکس

مان یا ام آ ان شرکت ساخت و تولید کننده انواع کامیون، موتوردیزل واتوبوس آلمانی می باشد که در مونیخ فعالیت دارد و خدمات صنعتی گسترده ای را ارائه می دهد.مان یکی ازشرکت مهندسی و صنایع سنگین آلمانی می باشد که دفتر مرکزی آن در مونیخ آلمان می باشد.شرکت مان یکی از پیشتازان درزمینه ساخت انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین تجاری می باشد که در زمینه تولید کامیون مان، موتور دیزل ، ماشین آلات توربینی و خدمات صنعتی فعالیت می کنند.از لحاظ قدمت، کمپانی بزرگ مان سابقه طولانی  در صنعت دارد ولی بخش کامیون و خودروهای سنگین ان همگام با دیگر شرکتها به وجود آمد.در حال حاضر کمپانی مان یکی از پیشرو ترین کمپانی در نوآروری خودروهای تجاری بوده و هست و کامیون های باری درکلاس های سبک،متوسط و سنگین عرضه می کند.


ایسوزو

شرکت ایسوزو با برخورداری از کادر مجرب و کارشناسان متخصص در امر مکانیز کردن انبارها استفاده مناسب از فضای موجود و به حداقل رساندن هزینه ها با هدف ارائه بهتر خدمات به مشتریان جز یکی از برند های برتر صنعت خودروسازی ژاپن می باشد.شرکت ایسوزو در سال 1385 اقدام به تولید کامیونت سبک ایسوزو (NKR)با وزن ناخالص 5.2 تن نمود. که هماند دیگر محصولات این شرکت با استقبال بی نظیری رو به رو شد.

کامیونت ایسوزو برای کاربرد درون شهری طراحی شده است بنابراین این کامیونت دارای کابین  و اتاق بار  کوچک می باشد.از این کامیونت ها برای کاربردهای باری یخچال کمپرسی جرثقیل و میتوان استفاده کرد.کامیونت 5 تن ایسوزو به دلیل آبشن هایی همچون قیمت مناسب و کاربری متنوع در عین ظرافت و زیبایی میتواند رقیبی مناسب برای برندهای اروپایی موجود در بازار باشد.

مشخصات فنی کامیونت ایسوزو 5 تن

وزن مجاز آن 5/200 کیلوگرم و 4 سیلندر میباشد.

حجم موتور 2999سی سی و کلاچ خودرو تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی،هیدرولیک،قطر خارجی 240 میلی متر می باشد.

سیستم فرمان ،فرمان ساچمه گردان هیدرولیکی است.

مشخصات شاسی کامیونت ایسوزو 5 تن

نوع شاسی نردبانی است

طول:4520میلی متر

عرض:740&630میلی متر

ضخامت:5/4میلی متر

سیستم ترمز ایسوزو دو مداره،کاسه ای،هیدرولیک که دارای خفه کن موتور و ترمز دستی آن مکانیکی از انتهای گیربکس می باشد.

عملکرد ایسوزو 5 تن

حداکثر سرعت مجاز با بار 102 کیلومتر در ساعت

حداکثر توان بالاروی از شیب 34 درصد

حداقل شعاع گردش 1/5 متر

مشخصات فنی ایسوزو 200/5

مطابق با استاندارد های آلایندگی اروپا(یورو 4)

کاتالیست اگزوز

مجهز به سیستم هوشمند ECM

کولر و فرمان هیدرولیک

دید گسترده و راحتی در سوار و پیاده شدن


تجهیزات و امکانات  کامیونت 5تن ایسوزو:

مطابق با استاندارد های آلایندگی اروپا

کابین تاشو با مکانیزم الکتروهیدرولیکی

کابین مجهز به ترشن بار

دید گسترده و راحتی در سوار شدن وپیاده شدن

کولر و بخاری اتوماتیک

مکانیزم پنوماتیکی صندلی راننده

کیسه  هوای راننده و سرنشین 

شیشه بالابربرقی

ریموت کنترل دربها

کابین خواب




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی